Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sny se mají plnit

Každý si představuje pod slovem štěstí něco jiného. Nemusí to být nic velkého. Někomu nepřinese štěstí ani milion. Někomu stačí splněné sny.
HLÍDÁM TĚ, KLIDNĚ SPI...

Určitě je velké štěstí, když je člověk zdravý, má přátele, rodinu. Milující lidi kolem sebe.

Já chci psát o trošku jiných štěstíčkách. O těch, co se jich můžeme dotknout. Dotek vám vrátí olíznutím. V dětství to byl můj sen. Mít takové čtyřnohé štěstí. Splnila jsem si ho sama. Už si život bez psa nedokážu představit.

To, že si založím svoji chovatelskou stanici, bylo tak vzdálené a nedovedla jsem si to ani představit. Dokázala jsem si splnit i tento obrovský sen. Nezapomenu na den, kdy se narodil první. Áčkový vrh, letos slavil sedmé narozeniny. Protože mám pejsky hlavně jako společníky, tak štěňátka jsou u nás něco jako bonus. Přesto, že mám stanici deset let a všechny fenky chovné. Tak jsme měli zatím jen troje štěňátka.

Nyní se těšíme na další, bude to velká změna po malých naháčcích, budeme mít medvídky, a to briardy. A protože je to jiné plemeno, tak můžeme začít zase u  A. Pokud by to byl další vrh naháčků, tak čtvrtý, tedy na písmenko D.

Tak moje krásná černá princezna bude maminka. Prožívám to s ní. Sono bříška ukázalo několik bublinek, zatím jsou to plodové váčky, které jsou vidět, ale uvnitř jsou budoucí štěňátka.

Bee se k paní veterinářce nechtělo, zkoušela to na mě, koulela očima s výrazem ,, fakt je to nutné? „

,, Bínko, je to nutné, neboj se, bolet to nebude", slibuju. Asi to pochopila, nebo mě poslušně následovala do ordinace. Máme moc milou paní doktorku, i ona Bee řekla, že to nic není, ať se nebojí.

Když ji paní doktorka namazala bříško chladivým gelem, vyvalila na nás oči: ,,Jejda to studí, ale v tom vedru je to příjemné."  A to už jsme valily oči i my dvě, sono ukázalo spoustu bublinek. Tak nějak moc. Takže se raději připravím na pořádnou nadílku. Někdy se stane, že se některý plod vstřebá a tělo fenky to dokáže až do 35 dne březosti. Nevím teda jak, ale je to dokonalé. Člověk si až při takových chvílích uvědomí, jak moc dobře jsme vybaveni na život.

Začaly nám přípravy, nejdříve jsem si v práci oznámila, že budu potřebovat dovolenou. Tak co no, někdo jede k moři, či hory a já budu prostě na mateřské no. A věřte mi, že i když to moc o odpočinku nebude, těším se a užiju si to nádherně.

Tak pomalu připravit porodní bednu, která má zábrany po bocích, proti zalehnutí štěňátek. Bude potřeba i spousta dek, povlečení, hraček, mističek. Také už máme objednané rozlišovací mini obojky, abychom bobky od sebe poznali. Vytáhnu i starou váhu, která teď chvíli odpočívala.

Je to úplně úžasné, kolik lidí se těší s námi, a já doufám, že někteří přijdou i mazlit a socializovat.

Tatínka štěňat jsem vybírala pečlivě, pochází ze Španělska.  Oba rodiče mají udělané zdravotní vyšetření na dědičné nemoci a jsou uchovnění, tedy zbonitovaní. Museli absolvovat i nějaké výstavy a Ricovi - tátovi štěňat se tady daří velmi dobře. Je to prostě fešák.

Tak se mi plní další sen. Bínka si užívá, je středem pozornosti. Pořád loudí jídlo. Neví, že dostává dávku tak, aby zbytečně neztloustla a přitom měla všechny živiny. Blahobytná kondice by mohla zkomplikovat porod.

Dokonce se venku rozhlíží, co by ulovila. Včera mi dotáhla nějaký skelet, asi ze zajíce. Celá šťastná mi to přinesla ukázat. Asi abych byla v klidu, že ona se postará. Doufám, že nás nikdo neviděl, jak se o tento ,,úlovek“ přetahujeme. Jindy poslušná Bee se ho nemínila vzdát. Dneska ječela na slepici, ať už vypadne z kukaně. Aby ji mohla vyplenit. No nezbylo tam jediné vejce. Ty, ty, Bee!

I tak může vypadat štěstí a radost. Když jsem nedávno viděla padat hvězdu, měla jsem hned několik přáníček, nemůžu napsat jaké, ale vy to lehce uhádnete. Tak nám držte palečky, ať to všechno zvládneme. A můžu psát o štěněcích vylomeninách.

bee

 

Autor: Dana Adámková | sobota 5.8.2017 6:00 | karma článku: 20,96 | přečteno: 363x
  • Další články autora

Dana Adámková

Jak jsem k titulu přišla

V naprosté tmě jsme téměř narazily na další osobu, o které jsme neměly tušení. Mladíka jsme se trochu lekly. Koho také čekat uprostřed noci ve tmě u hřbitova.

6.10.2023 v 15:32 | Karma: 16,47 | Přečteno: 467x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Kde máš sestry

A najednou tam zůstal sám, největší, smutný bez spolužáků. A začala hra na schovávanou. Bohužel jsem měla babu.

5.9.2023 v 16:27 | Karma: 16,32 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Přiškrcený doktor

Najednou se objevil anděl. Lidský anděl sestřička, kterou jsem znala. Chytla mě za ruce a říká: „Miminko zůstalo v blbém místě. Musíš se hodně snažit, musí rychle ven.“

19.4.2023 v 14:43 | Karma: 20,96 | Přečteno: 575x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Maruška nebo Věruška

Skočíme si na Marušku, nebo Věrušku? U nás v dědině je možné všecko. Nad „dědinú“ se pyšní krásná rozhledna Maruška. Je to výletní místo turistů aj domorodců.

18.3.2023 v 23:24 | Karma: 18,61 | Přečteno: 329x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Královna jsem já

I když jsem maličká, nejmenší z rodiny, můžu všechny zachránit, před pohromou. Nastěhovala se k nám nová rodina, nikdo ji v domě nechce.

18.1.2023 v 6:00 | Karma: 20,21 | Přečteno: 589x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik