Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Život s přítelem

Miluju procházky ve dvou, za každého počasí je to tak romantické. Zvláště v teplých letních dnech, kdy se můžeme spolu svalit do trávy.
Oki

 

Jenom já a ty, můj přítel. Mám tě tolik ráda. A ty? Zbožňuješ mě. Já   vím, neexistuje v tvém životě nikdo jiný. Jenom já. Takovou lásku nám můžou všichni závidět.

Líbí se ti, když něco dobrého ukuchtím, maso ti chutná nejvíce, prostě masožravec. Ne nadarmo se říká, že láska prochází žaludkem. Sem tam zobneš i zeleninu, ovoce, aby se neřeklo. Ale tvůj vděk za dobrou baštu nezná mezí. Ani mi neupíjíš moje oblíbené růžové vínko, jsi abstinent, něco to má do sebe.

 Dáváš svoji lásku a oddanost neustále najevo. Kdo by také nechtěl být milovaný?

 Trochu mně vadí, že šmíruješ v koupelně. Musím se před tebou zavírat, nebo v tom jsi netaktní a najednou bez klepání rozrazíš dveře a vstoupíš. Víš, pokaždé se to nehodí, tobě se to však blbě vysvětluje. Co už s tebou nadělám.

Je nám spolu báječně, když mlčíme, vyšlapujeme si měkkou trávou. Nebo spadlým listím, hezky vedle sebe. No někdy jsi rychlejší a kopec vyběhneš jak laň. To mně už jde hůře, ale snažím se, aby sis toho nevšiml. I když moje lapání po dechu a funění se nedá přehlédnout.

Víš, a to je na tobě super. Žádné kecy, že se mi krátí dech, nebo že jsem ztloustla. Nedej bože zestárla. To je fajn, že takové věci, které se dotknou každé ženy, neřešíš. Když se třeba zpozdím, nevadí ti to, naopak o to vstřícněji mne vítáš, kamaráde můj. Jsi prostě nejlepší přítel.

Je bezva, že si při těch naších výletech udržujeme kondičku oba dva. Otužujeme se, nebo na túry chodíme každý den, i v dešti. I to je kouzelné, zatím co já obdivuju kapky stékající po listech, ty se rozhlížíš po nějaké zvěři. To tě zajímá hodně. A mně to vadí. Také ti to dám patřičně sežrat. Co máš co koukat po jiných bytostech, než jsem já! Tvoje ,,královna“.  Ne, nežárlím, není to hezké.

Když počasí dovolí, lehneme si na louku, stulíme se k sobě. Já mluvím a ty jen zbožně posloucháš. Občas mi vlepíš pořádnou pusu, já tě zase obejmu a nechci tě pustit ze svého náručí. Nevadí mi, že neodpovídáš. To je tvůj způsob komunikace. Já už si zvykla, nikdo není dokonalý. Dělíme se spolu o nalezené lesní jahody, snažíš se mi uloupit co nejvíce pro sebe. Já ti je ráda přenechám, když ti tak chutnají. Ráda se na tebe dívám, když baštíš. Jídlo miluješ skoro stejně jako mě. 

Chodíme spolu na houby. Nikdy nic nenajdeme. Vlastně jednou jo. Vzpomínáš? Jak jsi mě vtáhl do mlází? Nevím, co tě to popadlo. Až jsem se lekla a sklouzla na kolena. A co to vidím. Přímo před nosem. Byli tam. Dva, kloučkové ,,červení janci“.  Jů to bude bašta, ty se budeš jen dívat, smaženici nesmíš. No nebuď smutný, já za to nemůžu.

Docela vtipné je, jak se pokaždé zlobíš na souseda, když jdeme kolem jeho plotu. Bručíš si pod vousy, celé tělo napnuté k útoku a připravený chránit mě.

,,No ták, neblbni, v klidu, dělej, že ho nevidíš. Neřeš ho. Slyšíš? Tak buď trošku hrdý. Nemusíš vše hrotit hádkou nebo dokonce bitkou. Já vím, jak moc ho nemáš rád.“ Uklidňuji  svého přítele, fakt souseda nemusí. Moc to nepomáhá, bublá to v něm pořádně. Hlupáček žárlivý. Nedej bože kdybych na něho promluvila, nebo se usmála. No já vím, žárlí hodně, jenže co s tím? Těžko ti vysvětlit, že miluju jen tebe. A podívat se snad můžu, ne?

Večery trávíme spolu, ty se ke mně hrabeš na pohovku, ale já tě tam nechci. Každý máme svůj prostor na odpočinek, a to musíš respektovat. ,,Ne, nezkoušej to na mě a nedělej psí oči, nešmajchluj se, všechno má své meze. Rozumíš. Já mám gauč a ty svůj pelech. Vybírala jsem ho s láskou pro tebe, tak ho nenecháme ležet ladem, ty můj čtyřnohý příteli. Stejně jak přijde páníček, pozve tě k nám na gauč, a ty se usídlíš mezi náma.

Autor: Dana Adámková | neděle 12.11.2017 13:19 | karma článku: 21,19 | přečteno: 641x
  • Další články autora

Dana Adámková

Jak jsem k titulu přišla

V naprosté tmě jsme téměř narazily na další osobu, o které jsme neměly tušení. Mladíka jsme se trochu lekly. Koho také čekat uprostřed noci ve tmě u hřbitova.

6.10.2023 v 15:32 | Karma: 16,47 | Přečteno: 467x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Kde máš sestry

A najednou tam zůstal sám, největší, smutný bez spolužáků. A začala hra na schovávanou. Bohužel jsem měla babu.

5.9.2023 v 16:27 | Karma: 16,32 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Přiškrcený doktor

Najednou se objevil anděl. Lidský anděl sestřička, kterou jsem znala. Chytla mě za ruce a říká: „Miminko zůstalo v blbém místě. Musíš se hodně snažit, musí rychle ven.“

19.4.2023 v 14:43 | Karma: 20,96 | Přečteno: 575x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Maruška nebo Věruška

Skočíme si na Marušku, nebo Věrušku? U nás v dědině je možné všecko. Nad „dědinú“ se pyšní krásná rozhledna Maruška. Je to výletní místo turistů aj domorodců.

18.3.2023 v 23:24 | Karma: 18,61 | Přečteno: 329x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Královna jsem já

I když jsem maličká, nejmenší z rodiny, můžu všechny zachránit, před pohromou. Nastěhovala se k nám nová rodina, nikdo ji v domě nechce.

18.1.2023 v 6:00 | Karma: 20,21 | Přečteno: 589x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU přísněji zakročí proti praní špinavých peněz, vzniká nový kontrolní úřad

24. dubna 2024  19:17

Europoslanci schválili přísnější pravidla boje proti praní špinavých peněz a proti financování...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik