Psaníčko pro kolegu

20. 02. 2018 13:23:06
Tož, někgdy sa aj spolu zasmějeme, jindy zapotíme. Makáme spolu už tak dlúho, že nekteré momenty stojí za zdokumentování.


Ani si už nedovedu, představíť, že by si tu chyběl. Pořád v akci a připravený. Tož víš, to už mosí aj baviť. Nemám přesné info, od kdy vlastně s náma bojuješ, v tom „našem družstvě“.

Já teho, bohužel, už také dost pamatuju a pokál moja pamněť sahá, tak ty jsi tu byl už také. Počítám, že mi šlapeš na paty.

Eště před tým, ses šak rozjél do světa až na Kazachstán, prý za prácú. Nás neošidíš. Bylo jasné, že tam jedeš zháňať babu. Chtěl jsi měť jistotu, že nebude příbuzná, nebo tady na dědině zme všeci příbuzní. Jistota je jistota.

To sa ti podařilo. Svoju lásku sis dovézl dom a Sára všecka čest, to s tebú vydržala, až do teď.

Aj krásné zdravé děcka ti dopřála. Ostudu si neudělal a jako správný Valach, máš páreček. Děcka jak lusk. No už sú dospělé, to sa tak stává. Jedná spravedlnost, že stárneme všeci. Stejně sa o ně furt staráme, jak kdyby byli malí. Nemám pravdu?

Ale mosím napsať, že sa mně s tebú dobře dělá. Zrovna dneskaj. Taková divočina, ty jo ! Zpotili zme sa oba. A ty do půl těla vyzlečený. Ti moselo byť aj zima. Ale ses nadřel, ze starú krávú. Já sa také snažila a držela, jsem co mi síly stačily.

Přidržovať, tu našu babušku strakatů. Co si usmyslela přívésť na svět dvojčata, ty sa tam pořádně propletly. Ale uzel si rozmotal, dílo sa podařilo.

Si, fakt dobrý telič. Jako už víš, kde správně šáhnut ́, zatáhnút, ́v pravý okamžik. Dycky pravím, jestli toto nevytelí Staňa , tak nikdo.

A jak umíš rajtovať s traktorem aj jinýma strojama. A člověk sa mosí furt učit ́. Teď třeba s tým separátorem a lopatama. Šak ale na šikovného valacha, jak si ty, si ani moderní technika nepříde.

Enom si musíš dávať pozor na tý rozrajcované „cérky“. Šak víš jak umíjá za tebú létat ́, dělajú na tebe zamilované oči. Aj utěkať před nekterýma mosíš. Co naplat si furt kus chlapa a ty naše strakaté cérky to umíja oceniť.

Ale víš jak. Umijá sa aj narknúť. Nevyplatí sa jim brblať, že vyhazujú svořeň. Pomstíja sa ti, a už sa váleš v hnoji s vyraženým dechem.

Eště,že ten tvůj anděl strážný byl na správném místě. Ale povím ti, že mu tu jeho prácu nezávidím, hodně a často sa zapotí.

Šak já myslím, že aj při tom tvojém milovaném koníčku. „Rybaření“

To mosí býť také záhul, zvlášť když sa člověk při takové zálíbě, patřičně odreaguje. Šak víš , co myslím, netřeba komentovať věcej.

Ale nejakú dobrú rybu, bys mohl zase hodit do placu. No vidíš, ryba nebo rybička.

Nepodařilo sa mě chytiť zlatú rybu, tož sa ti dúfám zavděčím aspoň s týmto malým pokladem. Akorát budeš moseť o hodinu dřívej stávať do práce než ju pokludíš. A dávaj bacha na toho tvojého žárlivého psa ať ju neslupne.

Totéj maléj potvúrce sa lidově praví tetra bojovnica, tak bacha moc tam prsty nestrkaj. Tož si to spolu ve chvilkách klidu užijte, ať si potem odpočatý na další šichu. Šak nejme žádné béčka.

Autor: Dana Adámková | úterý 20.2.2018 13:23 | karma článku: 17.78 | přečteno: 580x

Další články blogera

Dana Adámková

Jak jsem k titulu přišla

V naprosté tmě jsme téměř narazily na další osobu, o které jsme neměly tušení. Mladíka jsme se trochu lekly. Koho také čekat uprostřed noci ve tmě u hřbitova.

6.10.2023 v 15:32 | Karma článku: 16.47 | Přečteno: 465 | Diskuse

Dana Adámková

Kde máš sestry

A najednou tam zůstal sám, největší, smutný bez spolužáků. A začala hra na schovávanou. Bohužel jsem měla babu.

5.9.2023 v 16:27 | Karma článku: 16.32 | Přečteno: 374 | Diskuse

Dana Adámková

Přiškrcený doktor

Najednou se objevil anděl. Lidský anděl sestřička, kterou jsem znala. Chytla mě za ruce a říká: „Miminko zůstalo v blbém místě. Musíš se hodně snažit, musí rychle ven.“

19.4.2023 v 14:43 | Karma článku: 20.77 | Přečteno: 574 | Diskuse

Dana Adámková

Maruška nebo Věruška

Skočíme si na Marušku, nebo Věrušku? U nás v dědině je možné všecko. Nad „dědinú“ se pyšní krásná rozhledna Maruška. Je to výletní místo turistů aj domorodců.

18.3.2023 v 23:24 | Karma článku: 18.61 | Přečteno: 329 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 60 | Diskuse

Vlastík Fürst

Dě-da nebo dědek plesnivý

Blíží se jaro a s ním doba, kdy se do ulic vyrojí spousta lehce přioděných slečen a dam. A tak se možná my, co jsme většinově orientovaní, od těch krasavic zase dočkáme nějakého nelichotivého komentáře.

16.3.2024 v 8:30 | Karma článku: 25.51 | Přečteno: 519 | Diskuse

Vlastík Fürst

S Ním jsem silný

David pokračuje ve své písni. Už v ní stihl Stvořiteli říci vše, co ho trápí. Sdílí se s ním o své obavy z toho, že jeho vojsko bez pomoci shůry prohraje. Strach mu ale nahání i mlčení nebes.

8.3.2024 v 19:10 | Karma článku: 12.36 | Přečteno: 205 | Diskuse

Vít Olmer

Bitva o důchod (humoreska)

Nedávno jsem se dočetl, že nějaká paní měla z vyřizování svého důchodu hlavu jak pátrací balon. Chtěl bych ji utěšit...

8.3.2024 v 19:08 | Karma článku: 43.99 | Přečteno: 8013 | Diskuse

Tien Tran Tat

Koupil bych si průvodce po Vietnamu? Spíš nekoupil

Nedávno jsem v ruce držel průvodce po Vietnamu. Publikováno v roce 2018. Není to jediný průvodce, který jsem prolistoval. Vždycky mě zaujme filmové doporučení. Většinou nabídka amerických válečných filmů. Rozčiluje mě to.

6.3.2024 v 8:24 | Karma článku: 23.74 | Přečteno: 409 | Diskuse
Počet článků 125 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 584

Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...