Chci život prožít

26. 05. 2020 17:00:12
Člověk si musí někdy udělat radost. Ona ta práce potom více baví, když se umíme odměnit. Vlastně i zabavit, najednou vidíme tolik krásy, kolem sebe. Fotografování je super koníček.

Tak já se teda odměnila pořádně a to koupí vysněné zrcadlovky. No protože jsem beran, tak jsem si ji vybrala sama, aniž bych pořádně věděla, co od ní chci. Hlavně hned. To jsem prostě já.

Tož, foťák jako foťák ne?

Fotografuji od čtrnácti let. Stylem blik, blik ono z toho něco vyleze. Je pravda, že můj první Corina, byl na film dvacet čtyři snímků. Takže jsem si rozmyslela, než jsem něco blýskla.

Štěstí jsem měla, že mi film vyvolával strýc, udělal jen opravdu zdařilé kousky. Vždycky mě pochválil, což byla pro mne čest, neboť on byl zapálený fotograf.

Později jsem si kupovala moderní fotoaparáty, ale já nějak zamrzla.

Loni jsem se teda rozhodla. Koupit trochu lepší fotoaparát, než jsem měla, ale také vzdělat trochu i sebe. A panečku to jsem se dozvěděla věcí. Zajímalo mě, jak fotoaparát funguje. Abych mohla udělat, nějaký krůček vpřed.

Dostala jsem tolik informací, že jsem zapomněla, kde se mačká spoušť. Ale mám trpělivého učitele, který mi radí stále. Nevzdal to se mnou a to je dobré znamení.

Přiznám se, že to pořád není ono. Ani ten můj foťák není zrovna TOP. Ale prý to zvládnu, nějaké první vlaštovky už jsou.

Vlastně díky fotografování si dávám odměnu skoro každý den. Když se mi něco povede nafotit, jsem nabitá energií až do dalšího dne.

Mám přání. Udělat svými snímky, hezčí den i vám. Přesto, že jsou od amatéra.

Nádherný strom na hranici dvou valašských obcí Hošťálkové a Ratiboře

Louka skoro letní, možná se na ní někdo pase.

Květnový pozdrav, jsou dosti vysoko, aby odolaly mlsným jazýčkům.

Západ sluníčka v ohradě s kozičkami

Pojďte se mrknout, někdo nás tu špehuje!

Pomoc, vetřelec !

Holky v klidu, to není reportér, jenom nějaký neškodný šmírák.

Kdo, nám zase ruší pohodu.

Mě se zrovna zdál sen. O neposlušných kůzlátkách.

Kozy se fotí a já nic?

Ničeho se nebojte. Já jsem ovčácký pes, všechny vás ohlídám.

To jsem zvědavá, vždyť se bojíš i myší.

Počkám ukrytá v trávě, jak to všechno dopadne. Nejsem žádný hlídač spíše na domácí, mazlící pohodu.

Asi takto. Mazlení je můj úkol, společenského psa

Já nejsem pes do náruče, ale mazlím se tuze rád. Lovit umím báječně.

Stejně jako já, velikostí rysa. Ovšem lov není moje hobby. Mazlení mě jde na výbornou. V noci lov trénuji, ale jenom na mouchách.

Nakonec to hlídání zbude na mne. Ječet umím perfektně.

Teto my to všechno namalujeme. Zvířátka máme tuze rády.

Dobře Kájo, jenom se na to malovaní posilni.

Končí den.I moje povídání, takže fotce zdar !

Autor: Dana Adámková | úterý 26.5.2020 17:00 | karma článku: 25.09 | přečteno: 599x

Další články blogera

Dana Adámková

Jak jsem k titulu přišla

V naprosté tmě jsme téměř narazily na další osobu, o které jsme neměly tušení. Mladíka jsme se trochu lekly. Koho také čekat uprostřed noci ve tmě u hřbitova.

6.10.2023 v 15:32 | Karma článku: 16.47 | Přečteno: 465 | Diskuse

Dana Adámková

Kde máš sestry

A najednou tam zůstal sám, největší, smutný bez spolužáků. A začala hra na schovávanou. Bohužel jsem měla babu.

5.9.2023 v 16:27 | Karma článku: 16.32 | Přečteno: 374 | Diskuse

Dana Adámková

Přiškrcený doktor

Najednou se objevil anděl. Lidský anděl sestřička, kterou jsem znala. Chytla mě za ruce a říká: „Miminko zůstalo v blbém místě. Musíš se hodně snažit, musí rychle ven.“

19.4.2023 v 14:43 | Karma článku: 20.77 | Přečteno: 574 | Diskuse

Dana Adámková

Maruška nebo Věruška

Skočíme si na Marušku, nebo Věrušku? U nás v dědině je možné všecko. Nad „dědinú“ se pyšní krásná rozhledna Maruška. Je to výletní místo turistů aj domorodců.

18.3.2023 v 23:24 | Karma článku: 18.61 | Přečteno: 329 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Soňa Pražáková

Krok sem, krok tam ... cvak!

Také máte v mobilu chytrou aplikaci, která vám neustále sděluje, kolik kroků či kilometrů jste za den ušli? To je někdy dost ošidná záležitost. Stačí se jenom podívat na počet a hned nás to může svést k lenosti. Anebo ...

17.3.2024 v 20:01 | Karma článku: 14.73 | Přečteno: 197 | Diskuse

Veronika Foglová

Jedenácté výročí...

Jedenáctého března, čili předešlé pondělí, uplynulo jedenáct let, kdy jsem si ze Žamberka přivezla svůj první fotoaparát, který mě poté provázel dlouhé roky.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 13.57 | Přečteno: 140 | Diskuse

Martina Mičková

Královské město Olomouc

Není mnoho měst, o kterých bych mohla napsat, že mají velké množství památek, překrásné historické centrum, romantická zákoutí, univerzitu, orloj, zoologickou zahradu, botanickou zahradu, sportoviště...

16.3.2024 v 20:26 | Karma článku: 11.56 | Přečteno: 170 |

Marek Trizuljak

Obrazy

Výběr z březnových fotografií, občasné toulání v jiných končinách, nakročení k jaru ... ... ... ... ...

13.3.2024 v 19:58 | Karma článku: 17.72 | Přečteno: 200 | Diskuse

Marek Trizuljak

Když se zvedne opona ledu

Březnová přemítání ... ptactvo nebeské ... vody ... a slov škobrtání ... ... ... ... ... ... ... ...

12.3.2024 v 0:01 | Karma článku: 15.98 | Přečteno: 255 | Diskuse
Počet článků 125 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 584

Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...