Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tančící papírová taška

Evino vylez z té tašky, já tam mám ještě nákup! No tak šup, šup, to není hračka pro tebe. Haha. Přesně to, co vy lidé neumíte. Hrát si s běžnými věcmi.

 

eva

 Miluji papírové sáčky, krabice. Čím menší, tím lepší. Zatím, co vy se radujete z obsahu balíčku, já zkouším útulnost krabice. Většinou se vlezu i do té malinkaté – dokážu se složit a číhám, kdo se opováží strčit dovnitř ruku.

Dneska mě dvounožka potěšila papírovou taškou. Hned jsem do ní nalezla, jen co mi udělala místo. Škrábala jsem ji a točila se tak rychle, že jsem i s taškou sletěla se stoličky.

Ale jsem pružná kočka, takže klídek – nic se mi nestalo.

Na zemi to bylo lepší, mohla jsem do kabele zalézt z boku, číhat na psí dámy. Ty šmejdily okolo v domnění, že v tašce je nějaká dobrota. Vždycky jsem z tašky nečekaně vyletěla. Udělala zabijácky skok na záda jedné psích babiček. A šup hned zpátky do papírového úkrytu.

No asi o mě věděly, šelmy podšité, neprotestovaly.

Dvounožka byla trochu rozladěná, prý jsem tu papírovku “zrychtovala“ a už nebude k použití.

Hlavně, že se smála mým kouskům. Prý je to velmi vtipné, jak taška sama tančí po kuchyni, protože mě nečouhal ani chlup. Hned mě musela fotit. Však jsem si za pózování vymňoukala šunčičku. A ty dvě, co se ani nefotily, také.

My kočky moc rády pozorujeme lidi – co dělají, jak používají různé předměty. Nejzajímavější je, když si chystají krmení. Už poznám nůž a vím, že tím porcují maso. Ó – já maso tuze ráda.

I Fred. On to má v pohodě: je velký, stoupne si na zadní, přední nohou se snaží něco ukrást. A daří se mu. Jenže pod linkou se motají ty dvě nenažrané psice.

No dvounožka se s námi vždycky rozdělí, to se musí nechat.

Fredík miluje bačkory. Jak nějakou zmerčí, musí ji vyzkoušet. Jednoho dne přijde na to, že si musí obout na každou tlapku jednu. A ne, jak to provozuje dvě tlapky do jedné boty.

 I tak je chytrý. Umí zapnout robotický vysavač. Lehne si před něj a nechá ho do sebe narážet, přitom chytá boční kartáček.

Já se ještě držím dál, trochu mi vadí ten hluk.

Fred vůbec miluje vysávání. Před klasickým vysavačem neutíká, naopak rozvalí se doprostřed pokoje a nutí dvounožku, aby ho vysávala. Nastrkuje se ze všech stran, vrní tak hlasitě jak vysavač.

V noci jsme všichni spali. Jenom Fred si chtěl hrát. Nikdo nebyl ochotný, tak se zabavil sám.

Teda přemlouval vysavač ke hře, tak dlouho až ho zapnul. Uprostřed noci byl snad hlasitější než přes den. Dvounožka vyletěla z postele tak rychle, jako když já vidím mouchu.

„Fredéééé já tě roztrhnu!“

Křičela, no lekla jsem se i já a od té doby kontroluji, jestli vysavač vytáhla z té krabičky ve zdi. A ona také už nechce zažít noční vysávání.

Také nám zavírá dveře do koupelny s tím, že do pračky ani sušičky se neleze. A přitom je to tak skvělá hra na schovávanou.

Zdravím všechny mňoukalky, dvounožce, jdu do pelíšku, než mě napadne zase nějaká lotrovina.

eva

 

eva

 

eva

 

eva

 

eva

 

eva

 

eva

 

Autor: Dana Adámková | středa 25.5.2022 15:36 | karma článku: 19,57 | přečteno: 321x
  • Další články autora

Dana Adámková

Jak jsem k titulu přišla

V naprosté tmě jsme téměř narazily na další osobu, o které jsme neměly tušení. Mladíka jsme se trochu lekly. Koho také čekat uprostřed noci ve tmě u hřbitova.

6.10.2023 v 15:32 | Karma: 16,47 | Přečteno: 467x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Kde máš sestry

A najednou tam zůstal sám, největší, smutný bez spolužáků. A začala hra na schovávanou. Bohužel jsem měla babu.

5.9.2023 v 16:27 | Karma: 16,32 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Přiškrcený doktor

Najednou se objevil anděl. Lidský anděl sestřička, kterou jsem znala. Chytla mě za ruce a říká: „Miminko zůstalo v blbém místě. Musíš se hodně snažit, musí rychle ven.“

19.4.2023 v 14:43 | Karma: 20,96 | Přečteno: 575x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Maruška nebo Věruška

Skočíme si na Marušku, nebo Věrušku? U nás v dědině je možné všecko. Nad „dědinú“ se pyšní krásná rozhledna Maruška. Je to výletní místo turistů aj domorodců.

18.3.2023 v 23:24 | Karma: 18,61 | Přečteno: 329x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Královna jsem já

I když jsem maličká, nejmenší z rodiny, můžu všechny zachránit, před pohromou. Nastěhovala se k nám nová rodina, nikdo ji v domě nechce.

18.1.2023 v 6:00 | Karma: 20,21 | Přečteno: 589x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik