Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Fotografka v závěji

Ahoj lidi. Baba povídala, že bych měla něco napsat, nebo všechny příspěvky mám loňské. Teď nemám do čeho drápnout, mouchy jsou někde zalezené.
eVA

A já se musím zabavit tím co najdu. Baba s dědkem slópali šampaňské či co. Asi jim to chutnalo nebo čím více toho vystřebali, tím více se smáli, provozovali takový divný pohyb. Prý tanec.

Mě to bylo fuk lovila jsem špunty, co vystřelili z flašky, která potom chrlila pěnivou vodu, oni to čápali do skleniček.  

Venku se dělo něco podivného. Barevná světýlka a hrozný rambajz. Vůbec se mi to nelíbilo. Ale hrou se špuntem jsem na to chvíli zapomněla.

Malá psice Any ta to neřešila chrápala, jak starý chlap zajímaly ji jenom chlebíčky na stole. Občas je kontrolovala zvednutím víček. 

Při jedné pořádné ráně se otevřely dveře z chodby. Oki použil své umění otevřít cokoliv a kdykoliv. Nacpali se do pokoje i s Bee. Prý jestli si myslíte, že na chodbě žádný randál neslyšíme, tak to jste fakt hluší. Zůstali.

Druhá malá psi babka Niki se prý tohoto času moc bála, ale bohužel někde zmizela. Prý je u nějakého duhového mostu. Asi je to daleko nebo všichni byli a jsou smutní. Mladá mě k sobě furt tiskne, že je jí čučno.

Ale já se snažím je rozveselit. Jako nedávno když se venku něco změnilo všechno mělo bílou barvu. Za oknem poletovalo bílé chmýří a já byla moc zvědavá co to je.

Seděla jsem u balkonových dveří, hodinu pozorovala, co se venku děje.

Baba mě zpozorovala, prý Evinko uděláme hezké fotky a otevřela balkonové dveře.

No zima co šla z venku mě dost odradila vyběhnout ven. Opatrně jsem nakukovala. Nejdříve zkusila jednu nohu, druhou. Couvla jsem ono to nebylo vůbec, tak příjemné, jak to vypadalo za sklem.

Jenže panička netrpělivá. Natěšená na nějaké kvalitní záběry.

Představte si, že mě normálně vystrčila do té ledárny.

Ale karma je zdarma.

Zatím co já zvědavě zkoumala bílé studené peří. Ona vystartovala v těch svých gumových nazouvacích do terénu.

Hm, jak je stará, tak je blbá zapomněla, že to může klouzat. Dychtivá krásného záběru mé osobnosti a přírodního kouzla vběhla do toho sněhu na plno.

V momentě balancovala, máchala rukama jak motýl křídly, ale jako mít jenom dvě nohy je fakt blbé. No švihla sebou jak pytel zemáků.  Těsně, než dolehla nedobrovolně do té bílé nádhery odholila foťák skoro až na mě.

Ale asi to bylo příjemné nebo se hrozně smála a mumlala něco jako „Dano ty si debil, ale fotka bude boží.“

Zvedala se z toho sněhu a první starost, aby fotoaparát přežil. Radovala se ze svého otisku ve sněhu, prý se ji povedl nádherný andělíček. Chápete?

Já teda musím to bílé, studené příště více prozkoumat, ale ono to někam zmizelo.

Další sranda byla, když baba dotáhla do obyváku maličký stromek.

Jejda kočičí strom to se bude šplhat někdy je hodná, že mi plní sny.

Ale ouha. Když jsem se snažila na tu zelenou šustící, lákavou věc vyšplhat. Baba mi to zatrhla. Prý vánoční stromek. Šak mě je to jedno, vánoční nebo nevánoční po stromě se vždycky šplhalo a brousily drápky.

Navíc tam začala věšet lákavé lesklé balónky. Jeden tak nadšený, natěšený a ona?

Prý „Eveno, to ať tě ani nenapadne!“

Tož donese mi hračku a dá zákaz? Divné. Navíc jsem zjistila, že je to jenom atrapa stromu.

No však já se dočkám až vytáhne paty z baráku, pořádně se s tím „stromkem“ pohraji já se tak těším……

Buďte všichni zdraví já se zase ozvu Evenka-Evča

Stejně je mám ráda i bez stromku a oni mě.

Eva
eva
eva
eva
eva
eva

 

Autor: Dana Adámková | pondělí 2.1.2023 19:56 | karma článku: 17,21 | přečteno: 301x
  • Další články autora

Dana Adámková

Jak jsem k titulu přišla

V naprosté tmě jsme téměř narazily na další osobu, o které jsme neměly tušení. Mladíka jsme se trochu lekly. Koho také čekat uprostřed noci ve tmě u hřbitova.

6.10.2023 v 15:32 | Karma: 16,47 | Přečteno: 467x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Kde máš sestry

A najednou tam zůstal sám, největší, smutný bez spolužáků. A začala hra na schovávanou. Bohužel jsem měla babu.

5.9.2023 v 16:27 | Karma: 16,32 | Přečteno: 374x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Přiškrcený doktor

Najednou se objevil anděl. Lidský anděl sestřička, kterou jsem znala. Chytla mě za ruce a říká: „Miminko zůstalo v blbém místě. Musíš se hodně snažit, musí rychle ven.“

19.4.2023 v 14:43 | Karma: 20,96 | Přečteno: 575x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Maruška nebo Věruška

Skočíme si na Marušku, nebo Věrušku? U nás v dědině je možné všecko. Nad „dědinú“ se pyšní krásná rozhledna Maruška. Je to výletní místo turistů aj domorodců.

18.3.2023 v 23:24 | Karma: 18,61 | Přečteno: 329x | Diskuse| Ostatní

Dana Adámková

Královna jsem já

I když jsem maličká, nejmenší z rodiny, můžu všechny zachránit, před pohromou. Nastěhovala se k nám nová rodina, nikdo ji v domě nechce.

18.1.2023 v 6:00 | Karma: 20,21 | Přečteno: 589x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  20:04

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Bizarní logistický hlavolam. Trump by šel do vězení i s prezidentskou ochrankou

27. dubna 2024  19:55

Americká tajná služba má na starosti ochranu prezidenta, ať už je zrovna v Oválné pracovně, nebo...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik