Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za pobavení při čtení. Já moc nejezdím, takže si pořád připadám jako začátečník, a úplně jako bych tam viděla sebe:-) Ale krásně jste to holky zvládlyR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, dneska se tomu smějem a když někam jedu manžel se směje ať si vezmu raději i pas.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Připomněla jste mi, jak jsme jedou dávno jeli v pětatřicetistupňovém horku s několikatýdenní dcerkou v autě společně s naší divokočkou Madlenkou. Táta měl tehdy úraz, my se narychlo museli vracet za ním a ta kočka, ač lítala po celém autě, byla tak opatrná, že se k miminku ani nepřiblížila:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak to se povedlo;-D.Já mám psy a můj muž kočku Magdu ne jednou jsem vyjela na cesty s ní spící na zadním sedadle, aniž bych si ji všimla. Jakmile nechám otevřené okýnko neváhá si pospat v teplíčku.

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Fajn příhoda. To mi připomíná situaci, kdy jsme se hromadně spolu se švagrem vydali na delší cestu, s tím, že kdyby něco, budeme si pomáhat. Opak byl pravdou. Švagr jel před námi, zapomněl vnímat cestu, náhle zabrzdil, střetnutí se nedalo zabránit. To jsme si pomohli! I tak to dopadlo dobře, "leknutí" jsme pak na oslavě dobře zapili a po celé roky bylo nač vzpomínat.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji,ano o cestování by se dalo napsat spoustu příhod...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik