Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Danuško, bulím jak malá holka. Naší Barunce už je 7 let, doufám, ze tu s námi bude ještě dlouho...

3 0
možnosti
Foto

Marti,Barunka je v nejlepším věku a má to úplně nejdůležitější a to jste vy V

1 0
možnosti
Foto

R^Tak a už jste naše, zvířecí máma jak má být:-)V

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je hezké přivítání a je to přesně tak.V

2 0
možnosti

Krásně jste to napsala. Ano, pes je parťák pro život, ale bohužel ne na tak dlouho, jak by si člověk přál. Když jsme se před 6 lety museli po patnácti letech rozloučit s pinčem Arim, řekla jsem - už ne. Vydržela jsem půl roku. Teď máme pejska Edu - čivavu, jehož malé srdíčko má obrovskou porci lásky. Je to velké štěstí!:-))

4 0
možnosti
Foto

To jste udělali moc dobře,pořídit si druhého pejska neni nahráda, nikdy nebudou stejní.

VPomůže zmírnit bolest v srdíčku, chovala jsem velké psy a při pohledu na malé šprčky jsem si naivně říkala chudáci asi nemůžou mít pořádného psa -velkého... Ted už to vím jak hloupě jsem uvažovala mají obrovské srdíčko a navíc je člověk může vzít skoro kdekoliv.

2 0
možnosti
Foto

Pěkné, je z toho cítit ohromná láska k čtyřnohým parťákům. DíkyVR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji život bez naších zvířat by byl o ničemV

1 0
možnosti
Foto

děkuju moc to mě těší:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik