Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

A já tedy koukám jako jelen. Doposud jsem byla "krmena" tím, že krávy trpí, telátka jim odeberou a trápí se obě strany. Je dobře, že někde to tak není a kravky i jejich telátka jsou spokojení.Díky!

1 0
možnosti
Foto

Dříve se telátka odebírala později až při odstavu. Jenže potom opravdu tpěly obě strany a dlouho. Nevýhoda pily jak chtěly a nebo také nepily, když byly nemocné. Často se přepily a potom průjmovaly. Tak máme přehled, jestli telátko pije a když ne známka, že je nemocné řeší se to hned. Dáme dávku aby se nepřepilo žaludek-Slez má obsah 2,5 litru, když dostane více jde to nestrávené do střev. Ono to ví asi málokdo, když u toho nedělá. Fakt nás považují zá mámy a kravičky rychle zapomenou. Děkuji za reakciR^

0 0
možnosti
Foto

R^krásný článek, Dani, plný lásky ke zvířatům. Takové mám rád:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc jsem šťastná, že se článek líbí.V

1 0
možnosti
Foto

Danko, k tomu není potřeba dlouhých slov. I proto jsem Ti nedávno věnovala jeden blog a jsem hrdá na to, že patříme k sobě. ;-)R^V

1 0
možnosti

Moc hezký a užitečný článekR^ Je z toho poznat, že jste člověk na svém místě, což je zejména u živých tvorů důležité. Mám krávy taky moc ráda, a nikdy by mě nenapadlo tvrdit, že jsou hloupé. Muž mi vyprávěl (je z Moravy) jak když byl kluk vedle ve vsi vyháněli a večer zaháněli krávy na pastvu, a z pastvy. A jak šly večer vsí, tak se automaticky odpojovaly do svých domovů. Až na jednu...ta tam vždycky zůstala, a pro tu si museli dojít:-)

1 0
možnosti
Foto

Jé moc děkuji, jsem si myslela, že to nebude nikoho zajímat a protože je plný internet zbídačených zvířat chtěla jsem ukázat, pohled jiný ano krávy mají svoje povahy a třeba jako první k dojení chodí ty samé a naopak lechtivé co je to nebaví chodí naposledy jedna má takovou šedou barvu říkáme ji Myšák když přijde tak vím ,že už končime .....jedna kravička chodila tak, že se neustále dotýkala mulcem jiné a důvod byla slepá, ale poradila si

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik