Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dano, moc hezky píšete. Obyčejné příběhy s neobyčejnou lidskostí. Jsem moc ráda, že jste se tu objevila. A díky za to foto!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Opravdu, to mě těší. Moc mi to psaní a reakce zvedlo sebevědomí, které bylo na nule. Kravička je pro vás.V

1 0
možnosti
Foto

Danko, to se dělá? Víš, že krást se nemá!;-DOpět super počteníčkoR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jsem se lekla co jsem ukradla no už vím kráva sem kráva tam. Musím to poslat Evě. Ráda vzpomíná.V

1 0
možnosti
JP

Hezký článek, ke konci i docela napínavý. Tak hlavně, že všechno dobře dopadlo. Nechám se klidně olízat od psa nebo kočky, ale jaké to je, když olízne kráva, to bych chtěla někdy zažít;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za hezkou reakci, ono to od krávy fakt bolí mají jazyk jak struhadlo. Telátka ty ještě ne, ale občas dostanu od nich pořádnou ránu čelem myslí si, že jsem máma tak se dožadují mléka.:-)

1 0
možnosti
TT

Pes pomáhá, jak může. Můj nejmilovanější špic sice žádný hrdina nebyl, zato byl ale hotový léčitel. A samozřejmě poctivě hlídal. :-)

2 0
možnosti
Foto

Každé zvíře je jedinečné naše malá čínanka nám zalehává bolavá místa a když mám depku stačí ji vzít do naručí a hned je líp.V

0 0
možnosti
Foto

R^Takova zvirata opravdu dokazou byt, mohu potvrdit, Dani. I kdyz u nas jde o kocky, takze v trochu jinem vydani. Diky za hezke cteni.:-)

3 0
možnosti
Foto

Já děkuji, za reakci.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik