Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dojemné a krásné. Já mám mopsíka Porthose a k němu jsem časem pořídila dalšího, už staršího, paní se podruhé vdala a nový partner psa nechtěl. Byli velcí kamarádi, nový mops Monty byl hotový táta, staral se o uši i kocourovi. Pak jednoho dne umřel a Portík se rozhodl, že umře taky. Přestal jíst, pít a za pár dní se jen potácel. A tak máme novou mopsinku, od pána, co musel do pečovatelského domu. Kastrovanou sedmiletou, štěňátka fakt nechceme, Dianku. Portík umírání odložil:-)))

1 0
možnosti
Foto

Jé to je také krásný příběh. Jste zlatí.V

0 0
možnosti

Cítím s Vámi! Před sedmi lety nám odešla Kasinka. Deset let jsme naše chlupaté štěstí měli a všude s námi naše rotvinka cestovala.

Nebudeme mít jiného psíka, odchod Krásy nepřestal bolet, podruhé už to nechci zažít. A tak venčím a pohlídám spřátelené psy.

Vám karma za blog a druhá za to, jak se staráte o pejsky.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, moje dcera zdědila lásku ke zviřatům tak i proto máme ještě další pejsky bez nich bych to nebyla já.V

0 0
možnosti
Foto

R^Danko, jste zlatáV. Přiznám se, že bez slzičky jsem to neustál.

4 0
možnosti
Foto

No ten odchod je stále živý tak, se mi také tlačí slzy. V srdíčku zůstane.

2 0
možnosti

Dano, jste skutečný člověk, nebo anděl? Prosím, příště napište, že ke čtení je vhodné mít v ruce kapesník...Nádherné soužití s Dafy - pro obě. Díky, že jste i toto napsala.

3 0
možnosti
Foto

Maruš, připrav si těch kapesníčků do zásoby, nějak tuším, co bude následovat;-)Danka je prostě pravá zvířecí máma, tak jak jsem o ní psala v jednom blogu;-)

3 0
možnosti

Danuš tak tady sedím a bulím, ale Dafy se měla u vás opravdu jako v nebi, po tom, co si asi zažila předtím...

3 0
možnosti
Foto

Pavli ty ten příběh znáš a vy netové kamarádky jste mi pomáhaly a podpoporovaly.V

1 0
možnosti
Foto

Někdy přemýšlím, jak zlí musejí být někteří lidé, co nemají rádi a mučí psy. Je to divnej svět. Vám poklona a přání co nejdříve se se ztrátou milované čubinky vyrovnat. Vím, že zapomenout nelze, ale kdo by chtěl také zapomínat na něco, co mu bylo příjemné? R^

3 0
možnosti
Foto

Tím článkem jsem si připomněla i to zlé, ale vzpomínám na okamžiky hezké které jsme prožily spolu.

1 0
možnosti
Foto

Máte moji poklonu mladá paníR^.

2 0
možnosti

V, jste krásnej člověk. S dojetím děkuji............

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, ta malá vděčná holčička mi dala tolik lásky a radosti vracela mi tu péči o ní dvojnásobně.

3 0
možnosti

Tak jsem si pěkně pořvala,ale čubince jste připravili krásný a celkem dlouhý život,škoda,že lidí jako jste vy není víc.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji moc ona byla přínosem a radostí. Z nám lidi co dělají pro zvířata mnohem více.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik