Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J49a38n22a 81M53a29j79o74v74á

11. 5. 2017 20:10

Skvělé čtení, díky R^

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se líbilo.:-)

0 0
možnosti

Gratulace k telátkům i k tomu, kterak jste vše zvládla!

Ta zelená asi vydrží dlouho. Kdysi mi operovali nosní přepážku a protože jsem na kdeco alergická, natřeli mi obličej zelenou desinfekcí. Představte si, jak to vypadalo, přidejte vytamponovaný nos a pubertální pleť. Myslím, že pohled na samu sebe bolel víc, než ta operace.

Přeju brzké navrácení původních barev!

1 0
možnosti
Foto

To uz bylo davno.Ted uz bych si poradila.Ale blbe napady nam porad.

0 0
možnosti
Foto

R^To je krasne, Dani. Diky, bude se mi hezky usinat:-)

1 0
možnosti

Dano, to je zase krásné povídání!:-)))

Ta telátka musí být úžasná.

(a manžel má velké pochopení, že?:-))

Díky za foto:-))

1 0
možnosti
Foto

Manžel si zvykl, ale já mám pocit, že jsme se hledali a našli.Je také zemědělec řidič. A když je třeba pomůže mi třeba i s tím telením. A to musím napsat chlapi se zrovna k této činosti nehrnou.;-D

1 0
možnosti
Foto

Spíš velikonoční vajíčko.;-D;-) Tyhle barvičky drží neskutečně a skoro na všem...

1 0
možnosti
Foto

No to vlastně také.;-D

1 0
možnosti

P45e62t96r 65L72a46n64g71e46r

10. 5. 2017 21:12

R^ Krásné počtení.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné zrození nového života, které může kdykoliv překvapit;-)R^V

3 0
možnosti
Foto

V To ano, bylo to mile prekvapeni.

3 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik