Diskuse

Sůsedé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

:-)R^ jako proti své vůli Nomád, Vám lehounce závidím, ale jen v dobrém :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Někdy stačí mít pár dobrých přátel a to určitě máte. Hezký den přeju.V

1 0
možnosti

U vás v dědince musí být krásně!:-)

2 0
možnosti
Foto

Je to tu príma, ale jezdíme ke kamarádovi na Jižní Moravu tam jsou lidé také moc milí a určitě i v dalších koutech naší republiky.Jednou jsme si v Olomouci nevěděly rady s dopravou.Přišla k nám starší milá paní aniž bychom ji ptaly zeptala se kde chceme jet poradila a byla pryč. Všude jsou milí lídé akorat ti zlí, sobečtí to kazí, jedna potvora mně také pořádně zavařila,ale o tom se dobře nepíše.

1 0
možnosti
Foto

J87a10n97a 92M77a27j62o40v80á

12. 5. 2017 17:47

Pěkně se tam máte :-)))

1 0
možnosti
Foto

On ten život není pořád růžový a když je podpora dobrých lidí jde to líp. R^

0 0
možnosti
Foto

Danko, jako bych tam byla!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Však se těším, že se objevíš.:-)

1 0
možnosti
JM

Jejda, to jste krásně napsala, protože tam u vás určitě krásně je, když jsou okolo fajn lidé. Můj noční příběh se sklenicí vody: každý večer jsem si dávala na noční stolek trojdecku s vodou, protože jsem v noci mívala žízeň. A jedné noci se mi zdálo, že na mne nějaký drzý kluk ošklivě pokřikoval, chtěla jsem mu dát facku, ale provedla jsem to v reálu, srazila jsem sklenku, ta se rozbila, sbírala jsem střepy, aby si pejsek nenašlápl...a řekla si, že nebudu fackovat děti, když jsou sprosté.

1 0
možnosti
Foto

;-D To jsem ráda, že se v noci nevrtím sama. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Kéž by to takhle bylo všude, Danko. Hned by bylo v té naší malé zemičce líp:-)

4 0
možnosti
Foto

No to bylo. Ale i tady se najdou vyjímky jako všude.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik