Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Danko, rodina se nezapře;-D čtu to až ráno, takže budu mít určitě fajn den. My pro změnu jedeme do Polska, podám hlášení ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jituš tak se drž, pro jistotu ustřihni, všechny ty čudlíky na šnůrkách.;-D

1 0
možnosti
Foto

J29a64n59a 23M72a98j62o57v36á

14. 5. 2017 22:54

Příště k Vám někde přisednu. Třeba v Přerově :-)))

2 0
možnosti
Foto

Dobře, dám vědět kdy vyrážíme. Jestli pojedou i moje sestry to bude jízda. Minule jedna sestra chtěla at ji ve vlaku vyfotím wc. Pry aby se tam potom líp orientovala. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Danko, to bylo skoro jako ze zlého snu:-)

Díky za večerní pobavení, moc hezky napsáno:-)

3 0
možnosti
Foto

To ano. Hned začnu panikařit. Pořád se učím, řešit věci v klidu, ale povahu člověk jen tak nezmění. Zase na druhou stranu si umím udělat ze sebe srandu a večer jsme se tomu zasmáli všichni doma. ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^A ta Praha bude v pohodě, tam se ztrácejí jen rodilí Pražáci.

2 0
možnosti
Foto

Na mně nemá asi nikdo, nebýt psů tak ani s procházky netrefím domů.;-D

0 0
možnosti
Foto

Šak ešče aby cérky z Valašska zažily enem taký nudný výlet. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Jedete s námi příště ne?;-D

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, všechno to tak přesně bylo, ono se to ani vymyslet nedá, jak se říká,že toto ani Troška nevymyslí.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik