Diskuse

Pruhovaná kráska

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Zas krásny přiběh...my měli v Brně u domku několik let krásnéno tygřicka Mikeška. Na kocourka ac bylo okolo hodně kocek/za nami v průmyslovém areálu/ se u domu držel až úzkostlivě. Bohužel po našem přestehovaní na vesnici/kratkodobém naštěstí/ nenavratně zmizel. Jako všechny dalši kocenky...bud jsme je našly mrtvé nebo vůbec. Ovšem k místnímu koloritu patřilo vyhazování psů na konci vesnice,kde jsme bydleli.A protože to vedeni obce nezajímalo skoncilo u nás kromě našich 6 fenek i několik nalezenců,kterým jsem našla nové domovy

1 0
možnosti
Foto

Alenko, ty jsi můj človíček.

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, kočičky naše.;-)

1 0
možnosti

Dano, to jsem si zase smlsla. Krásný kočičí příběh...jen snad, nemohla byste na začátek napsat - kapesník nutný:-) A Ginny - krasavice.

Dík, a hezkou neděli!R^

2 0
možnosti
Foto

Jsem se lekla, že tam mám něco špatně. Krásný vikend.V

1 0
možnosti
Foto

J59a49n26a 13M27a70j14o14v66á

19. 5. 2017 17:49

R^ Báječně napsáno, díky. Pozdravují i naši kocouři R^

1 0
možnosti
Foto

Kocourky zdravíme i vás děkuji.

0 0
možnosti
Foto

VDani, cetl jsem to jednim dechem, az jsem zapomnel vystoupit a malem prejel.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Tak to super. Dcera touží po mývalce, zatím poskytujeme domov kočičkám odloženým.V

1 0
možnosti
Foto

Krásná vzpomínka, díky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, Danča si přála napsat Ginny příběh, myslím ,že se povedl.:-)

1 0
možnosti