Diskuse

Kozí rebelie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J96a88n66a 22M45a81j95o92v31á

24. 5. 2017 14:00

Ty vole, dobrman....(a měla jsem dost) R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

;-Dhezky svátek přeji

1 0
možnosti
Foto

Omluva z překlepy. Rv Díky.

1 0
možnosti
Foto

Když jsem byla malá, měli jsme různé domácí zvířectvo, a také kozu. To kvůli prasátku, které kozí mléko konzumovalo. Já jsem je ráda neměla, páchlo mi. Kdysi, když nebylo doma doma mléko kravské a maminka mi uvařila kávu z mléka kozího - objevila jsem v hrnku kozí chlup... To byl pro mne definitivní konec jeho konzumace. (Kozí sýr ale miluji). :-/ Jo naše kozy byla společenská, mlsná, hrozně zvědavá a také trochu zlomyslná... Občas šlápla kopytem do hrotku s mlékem. Naši kozu jsem se tenkrát naučila podojit - dovolila mi to... Díky za veselý "kozí příběh", paní Dano. :-)R^

Hrotek = menší dřevěný nebo kovový kyblík na dojení mléka.

1 0
možnosti
Foto

Je to přesně tak, mlsná, zvědavá, vybíravá, a zlomyslná uměla, být.Jako valach vím, co je hrotek, ale takový chytrý,tablet ne. Pořád mi to opravuje.

0 0
možnosti
Foto

R^S kozami si vždycky vzpomenu na historku, jak je měli babičky sousedi na vsi. Jejich malá vnučka jednou někde slyšela historku o opilé koze. I nelenila, vzala džbánek piva, a už si to štrádovala do chlívku. Naštěstí ji rodiče zvládli zadržet.;-D

1 0
možnosti
Foto

Určitě by nepohrdla.;-D

2 0
možnosti

Jé Dano, tak koza je taky moje oblíbené zvíře! Jsou krásné! V jakémkoliv vybarveníR^ Tak to jste měli prima kámošku. Jen k tomu mléku...mého muže stařenka, žijící celý život na moravském venkově, když kousla u někoho na návštěvě do koláče, tak prý řekla: zadělávas kozím mlíkem, že? a konečná. Víc to nejedla:-)

Moc hezké vyprávění, jako vždy:-)

1 0
možnosti
Foto

Nemám ráda, žádné mléko ono i to kravské má svůj pach. Když bylo čerstve nesmrdělo, druhý den už mělo kozí zápach. Kaše z něho byla výborná. Ono záleží i to co zvíře baští a jestli je v čistotě. :-)

1 0
možnosti
Foto

...jo a ten dobrman, co sa pase, to nemá chybu!;-D

2 0
možnosti
Foto

To mně také překvapili, s jakou jistotou určili plemeno. Možná proto, že dobrnana víděli vícekrát než kozu.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^jasně že vy žijete se zvířaty a ne ony s vámi! ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^VDanko, krásný, o to hezčí, že jsi mi to nikdy nevyprávěla, nebo jsem už zapomněla;-)

1 0
možnosti
Foto

To neni možné, že jsem ti o Lízince nevyprávěla.:-)

1 0
možnosti

:-)R^ nic lidského ani zvířecího Vám není cizí a za to Vám Danko patří dík:-)

3 0
možnosti
Foto

Janičko, všechno nejlepší ke svátku, děkuji za milou reakciR^

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný příběh, Dani, rád Vás čtu:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuju.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik