Diskuse

Zápas s draky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J37a28n19a 72M18a25j12o52v88á

31. 5. 2017 11:28

Ten naráz do sítě úplně vidím.

2 0
možnosti
Foto

sít kupovidvu vydržela byla nová tak asi protoR^

0 0
možnosti
Foto

R^Dani, hezké, ze života. Ale ještě by to chtělo jednu věc, měla byste se brzy objevit mezi námi na nějakém blogerském setkání:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, tak toho pozvání si moc vážím už proto, že jsem se sotva rozkoukala no uvidíme.R^V

2 0
možnosti
Foto

Včera se mi chtělo psát a inspirace žádná. A najednou sms od kamarádky. Dani napiš o té síti, jakoby věděla co potřebuju.:-)

2 0
možnosti
Foto

Danko, dráček i ta síť na muchy nemá chybu;-DR^V

1 0
možnosti
Foto

No jak jsem to psala, vybavilo se mi to, takže jsem se tu smála také. ;-D

1 0
možnosti

:-)R^ hezké povídání, Dano! Díky! Člověčiny je teď docela málo.

2 0
možnosti

:-)R^R^V

Jste srdcař, Danko a je dobře, že píšete:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS