Diskuse

Parašutista

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šroubovák? Já padnu!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DNo také mě to hned nenapadlo

1 0
možnosti
Foto

;-DDanko, perfekt, to jsem taky ještě od tebe neslyšela!R^

1 0
možnosti
Foto

No já si chtěla, napsat poznámku, abych na a ten příběh nezapomněla. Potom jsem vzpomněla na další a.....R^

1 0
možnosti
Foto

Já mám normálně dojem, že pracovat v kravíně je ta nejhezčí práce na světě! Dano, já myslím, že je, protože když se pracuje s takovou radostí, jako pracujete vy, musí to prostě být bezva!R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, není to vždy veselé, ale smějeme se často, někdy jsou ty situace komické. Všechno má svoje pro a proti.

0 0
možnosti
JS

R^pěkně povyprávěné, Danko:-) Děkuji :-)

1 0
možnosti

Dano, tak jsem se zase dobře bavila. Ty Vaše příhody jsou moc fajn;-D

2 0
možnosti
Foto

To mně těší, že se vám líbí. A hlavně, že rozumíte o čem píšu.V

1 0
možnosti
Foto

R^To víte, Dani, když se chlap dotkne hezké ženské, tak se to klidně stane samo od sebe bez dalších postranních úmyslů. A bez šroubováku, pochopitelně;-D

Díky za pěkný článek:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik