Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kde Vy to vlastne bydlite? Poznal jsem most pres Becvu v Lazkach ... Semetin?

1 0
možnosti
Foto

No, zastavit se vyplatí. A jako pejskař oceňuji mobilní pelíšek pro pejska :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc si toho zastavení vážím.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak jsem se zastavil, no :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásná vzpomínka, šly jsme tam spolu, že?;-)R^

1 0
možnosti

Dano, tam je u vás krásně:-))

A hlavně to umíte vidět! Moc pěkná projížďka. Díky!

Prosím Vás, ale toho psího cyklistu nepřetěžujte, jo?!:-))))

1 0
možnosti
Foto

Psí cyklista, miluje jízdu na kole, ale musíme koupit podobnou tašku, aby měla pohodlí, už se nám rozsypala. Máme i vozík za kolo, ale to když, jsme jich vozili více. On je docela těžký, ještě tak po rovině.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ten pejsek celou dobu šlapal, že?;-);-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Ona je nadšená, ze všeho hlavně, že je s náma. Ale sportovec je i když už je seniorka.

1 0
možnosti

R^díky za výlet podaný V.

:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zastavit se a umet vnimat krasy, treba i drobnosti kolem sebe je hrozne dulezite, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Včera mně došlo, kolik krásy má i město. Když tam člověk jede , něco vyřizovat nevnímá tu nádheru.R^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný cyklovýlet! Už se těším, až o dovolené nasedneme na kolo a poznáme zase další nová místa.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

No toto byl spíš mini výlet, ale stačil. Všude je nádherně, jenom se zastavit na chviličku.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná projížďka a super odměna :-)

2 0
možnosti
Foto

To byla s kamarádkou, bez chybíčky. Děkuji za zastavení:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik