Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty jsou krásný R^ a máte moc pěknou ulici, i v tom podmračeném počasí je to tam krásné.

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle se Vám prohání za plotem? Já se sice v autech nevyznám, ale některý kousky byly roztomilý.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Že jo jsou krásné, také tomu nerozumím. Ale to neznamená, že se nám nemůžou líbit.;-D

0 0
možnosti

Dano, to jste tedy šikovná, že mezi zabijačkou stihnete i zachytit tuhle plechovou nádheru!:-D

Ten meďák teda je! Tyhle se mi libily nejvíc. Teď už takové nejsou.

Díky za podívanou!

1 0
možnosti
Foto

R^Jsou parádní, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

tohle když potkám, tak mě to také bereR^

2 0
možnosti
Foto

Já se v nich nevyznám, ale berou mi dech...:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý, ale některý auta jsou docela jiný než to co tam máte napsaný.

Třeba Fiátci roztomilý broučci jsou ve skutečnosti Renault 4, Škoda Tudor. Škoda R tam není, ale Škoda Garde. A jestli tou Škodou 125 myslíte to žlutý auto, tak to je Škoda 1203. Jo a ten Renault vypadá jako Simca.

Nejsem žádný znalec, ale tyto auta pamatuju ještě když jezdily.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, ráda to opravím.

1 0
možnosti
Foto

Danko, asi ucítili tu vůni pečínky a zastavili u vašich vrat, krásnýR^;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS