Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Navigačních historek jsem už slyšela (i sama zažila;-):-P), ale tohle je z jiného soudku.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že jsem pobavila. Nedávno jsme se divili, že vjel kamion tady na paseky. Však my nejsme o nic lepší. ;-D

1 0
možnosti

Dani, Vy jste doma pěkní draci R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jani mám obavu, že babička tak brzo s námi na výlet nepojede. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Danko, někdy to prostě nevymyslíš a holub to nakonec potvrdil;-DJinak bylo vše úžasný, tak jak popisuješ!R^V

1 0
možnosti
Foto

Bylo to super a těším se na nějaké fotečky ze svatby, když už si Jarek nasadil zuby a málem se utopil jak si dal kalíška;-D a takových perliček bylo více.

2 0
možnosti
Foto

Priste vzit na cesty tank ;-D Hezke fotky R^

1 0
možnosti
Foto

Možná si příště, pujčí manžel v práci naklaďák, jen jestli by nás nevytřepal s korby 8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Jednou jsme byli v přírodě v Jeseníkách a dostali jsme chuť na kafe, tak jsme do navigace zadali Jeseník náměstí. Cesta byla čím dál, tím užší, pak už jen lesní a nakonec závora. Možná to tamtudy bylo správně, ale my nesebrali odvahu tu závoru prorazit.:-)

Krásný článek a hezké fotky, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Já tu závoru čekala, také nebo zákaz vjezdu. Nic takového, naštěstí to bychom byli fakt v pasti. Zpátky nahoru bychom nevyjeli. Děkuji za reakci moc si toho vážím. Hezký den Jane.:-);-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik