Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Pravda pravdouci aspon my antistresovky souhlasi. I kdyz nevim vo je antistresovyho na tom kdyz se mi magorka vyvlikla s postroje na zastavce saliny..pochopitelně u silnice 8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Alenko i takové chvilky jsou.... určitě to dopadlo dobře a ta tvoje princezna antistresová je právě ten originál V

0 0
možnosti
Foto

R^Danko, to je pravda pravdoucí. Taky mi právě jedna antistresová kulička leží u nohou a dožaduje se pozornosti;-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy mi přijde, že "kuličky" střídají vystresování a odstresování.;-) Teď zrovna loudí o vypuštění, sotva jsem se doplazila domů po absolutoriích na zdrávce...;-D

1 0
možnosti
Foto

To je pravda, občas nás dokáží vystresovat, třeba když jsou nemocní. Ale jinak i když něco vyvedou zlobit se nemůžeme.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný článek, Dani. A hluboce pravdivýV:-)

1 0
možnosti
Foto

Napadl, mě včera když, mně Any budila, později se přišla přitulit i Mia kočička. Hezké odpoledne Jane a děkuji za nakouknutí.R^

1 0
možnosti
Foto

:-)jsou to miláčkové-v jednom období jsem měla doma hned tři antistresové kuličky a byla jsem z nich vyřízená;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Do nedávna, jsme jich měli šest. Dneska pět, ale dv z nich má přes týden dcera v Brně.V

0 0
možnosti
Foto

;-D ještě, že je máme Jani budem tu do 150:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik