Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak o diktování PINu do mobilu slyším poprvé.;-D;-D Ale před časem jsme s kolegyněmi koukaly na paní, co něco křičela na takový ten vynález, co za 10Kč změří kdeco. Chtěla tímto způsobem zadat svůj věk, a nám trvalo docela dlouho, než jsme se vydaly na pomoc...

1 0
možnosti
Foto

No jo blondýna;-D.Chudák paní, úplně ji chápu.:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsou tedy zážitky!;-D Mě maximálně můj starý "hloupý" mobil několikrát spadl se schodů a kupodivu přežil, než odešel do technického důchodu (odešla mu baterie a tenhle typ už nebyl k sehnání). Někdy si říkám, že je to ďáblův vynález, ale nemít v dnešní době mobil, tak je člověk často ne v hnoji, ale v loji.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, za nakouknutí také se mi občas koulí ze schodů.:-)

0 0
možnosti
Foto

J25a25n37a 31M39a87j48o58v92á

27. 6. 2017 13:07

Jo, s technikou je sranda, taky ty malé věci pořád někde nechávám.

A je skvělé, že máte tak šikovnou mámu :-).

Ta moje dostala k jedněm vánocům notebook a za pár dní už byli kamarádi. Moc si ho neužila, teď už používá jiná "windows" v jiných sférách. Tak ať ta Vaše ještě strhá sedmkrát sedmero tabletů nejméně :-))

1 0
možnosti
Foto

Jani, já doufám ,že si s tabletem ještě dlouho pohraje, už neni nejmladší, ale šikulka teda je děkuji za ni.V

1 0
možnosti

Tedy Dano, Vy máte super zážitky!:-))

A taky medvěda, že jo?:-D

Ale víte, co se mi líbí nejvíc,?

1 0
možnosti
Foto

Nevím ;-D medvěd je moje láska Bee, a jak je vidět má ji rád i manžel.....Teď mi to došlo už vím, no jasně hledala jsem je pro vás.R^

1 0
možnosti

;-DR^ Dani, udělat z mobilu Drápalíka, to není jen tak ;-D

Jinak znám příběh jednoho chlapíka, který když přišly na trh první mobily, koupil jeden tatínkovi, kterému bylo v té době asi sedmdesát. Asi po dvou dnech mu volá rozhořčený otec z pevné linky "Co si mně to dal za krám, furt mi to ukazuje obálku, tak letim do kaslíku a v kaslíku žádnej dopis nemám!";-D

3 0
možnosti
Foto

Ano bylo to podobné, vlastně mobil Drápalik.

S tou obálkou to nemá chybu.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Dani:-)

Až donedávna jsem u starší dcery, co bydlí na horách, neměl signál. To byl panečku klid. Teď, když jsme tam byli naposledy, tak se signál najednou objevil a rázem bylo po klidu. Ale posloužil, když jsme nesli kocouřího nalezence ze hřiště domů, tak jsem volal Soně, koho neseme. Nechtěla mi to věřit:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, no je to super vynález. A přiznávám ,že já patřím mezi závisláky. Mám pocit, že musím být pořád k dispozici. Občas ho schválně nechám doma. Jasně v ten moment mě potřebuje spousta lidí.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Krásné zážitky, která nejde ani dopředu vymyslet. S tím pinem jsme to měly obě podobné;-D

1 0
možnosti
Foto

A segra, ta stejně takto hučela v telefoní budce. Mě aspon skoro nikdo neviděl.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik