Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to tak, "zvířecí mámo", píšeš i cítíš to srdíčkem, kéž by bylo takových víc;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

V máme to v krvi, tetiV

1 0
možnosti
Foto

R^ také je mi smutno když vidím přeplněné útulky-kéž by těch opuštěných a nechtěných bylo skutečně co nejméněR^

1 0
možnosti

Dano, opět mi mluvíte z duše. Taky jsem si myslela, že ta psí láska je jen přes žaludek:-)) Ale u Edy jsem se přesvědčila, že tomu tak není. Ví, že má ve mě oporu - zrovna před chvílí se přišel přitulit, byla bouřka. A svou přízeň projevuje i jinak.

Taky bych ho kastrovat nedala. Jen ze zdravotních důvodů.

Ale u koček je to nezbytné. Teď jsme na vesnici, a zažili jsme, díky nezodpovědné sousedce doslova překočkováno. A nijak se o ně nestarala.

Díky opět za milý článek!:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou to zlatíčka, nebylo tomu vždy tak, ale už dlouho všechny naše kočičky kastrujem. Prožíváme to s nimi, ale je klid a neni marné kastrovat i kocourky. Netoulají se tolik a hlavně nechodí domů, orvaní.V

2 0
možnosti
Foto

Nejsem příznivcem zásahů u zdravého tvora, ať je dvounohý nebo čtyřnohý. Ale někdy to jinak nejde a věřte, že o peníze mi nejde. Kočky neuhlídáte ani v bytě, když máte oboje pohlaví. A to nemluvím o značkování u kocourků a neustálém mrouskání u kočiček, když je hlídáte. Z útulků mají ségry kastrované i fenky, a u psa mamka musela podepsat, že se za jeho nespuštění se zaručuje.:-)

1 0
možnosti
Foto

*se za jeho nespuštění zaručuje.

0 0
možnosti
JS

Dani, máme zatím Miu nekastrovanou. Ale je doma a zatím se v naší divočině, kam jezdíme, nevyskytují nápadníci. Ale pokud budou první koťata, pak je odchovám a najdu azyl u někoho fajn. A pak ji necháme vykastrovat. Aby měla možnost mít potomstvo, které bude stejně úžasné jako naše kočičí dáma V

1 0
možnosti
Foto

Rozumím a chápu, vím ,že ty se Jani o případné potomky postaráš. Jenom na vsi, to tak moc nikdo neřeší, všude mají několik kočiček. Často je nosí k nám do kravína. Málokteré kotě přežije tu kočičí komunitu, co tam máme, 99% koťat dostane kočičí mor. Nepomohlo ani očkováná, a zase někdo se o ty tvory musí postarat. Jsem vždycky zoufalá, když vidím ,že opět někdo odložil. :-(

1 0
možnosti
Foto

Dani, mate naprostou pravdu. Kdyz prijde kocka do utulku, kastrace je jedna z prvnich veci, o kterou se tam postaraji.

A taky mate zlate srdce:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Nejsem zastánce kastrace u zdravých zvířat. Já si fenky pohlídám, ale kočičky když jsou venku se uhlídat nedají, proto jsem zvolila kastraci i u domácí kočenky. Děkuji moc.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik