Diskuse

Vítej telátko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Moc milé psaní i čtení, :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a hezkou reakci:-)

0 0
možnosti
JS

R^VJsi úžasná baba, abys věděla:-)

2 0
možnosti
Foto

Úplně jsem se do toho vžila, i cítím tu vůni slámy, mléka. Tak vítej!;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc Jituško.V

1 0
možnosti
Foto

R^Krasne a s hlubokym citem napsane, Dani:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkují za nakouknutí V

1 0
možnosti

Dano, a co děláte v kravíně ve volném čase?:-D:-D

Ježíš, ty holky a kluci flekaté nemají potuchu, jakou mají kliku, že je ošetřujete Vy - s láskou.

Jste fakt bezva:-))

Ještě kdyby tak fotka telecí:-)))

Díky moc za to, jak to umíte napsat.

2 0
možnosti
Foto

Volný čas? Je tam spousta další práce o které jsem nepsala. Když mám hotovo, tak jdu domů. Přes týden je tam zootechnik dýl, takže můžu domů i dříve, ale to je málokdy. Na dojírně, je to stejně, mám hotovo můžu jít nikdo neřeší jestli jdu dpmů v 10 nebo vev 12:-)

1 0
možnosti
Foto

J23a16n28a 69M71a33j94o55v23á

30. 7. 2017 21:07

máte můj obdiv. R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, nezvládla bych zase jiné, práce. Tady se člověk nenudí.

1 0
možnosti
Foto

R^A tolik porodů za jeden den je běžně?

1 0
možnosti
Foto

Je to jak kdy, třeba celý týden jedno dvě, telata a potom během dvou dni třeba 8. Je to potom zahúl. A potom i na dojírny protože telatkům, dáváme mléko od jejich maminek po tu dobu 5dni.

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik