Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za reakci a přečtení R^

0 0
možnosti
Foto

Hlavně ať je všechno v pohodě.R^V

1 0
možnosti
Foto

To si přeju teď nejvíce, ať to s Bee zvládnem. Potřebujem i trochu štěstí.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak teda moc držím palce, ať je všechno v pohodě!R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, doufám ,že všechno bude tak jak má být.R^

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Už se těším na další díl. Díky za milý článek.

1 0
možnosti
Foto

Jůůů, děkuji mocV

0 0
možnosti
Foto

Safra...to je krásné psaní :-))), už se těším na pokračování :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, to jsem ráda, že se líbilo, jistě bude pokračování:-)

1 0
možnosti
Foto

VR^Dani, to je krasne, moc drzim palce. A mimochodem, jestli bych mohl mit prani, piste vic.:-)

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, V jsem si právě říkala, že toto, asi nebude nikoho zajímat, takže jupíííííííííí. No jak se ti medbídci narodí, času bude chybět na psaní. Člověk u nich dokáže prosedět hodiny.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^pomáhat těm chlupatým miláčkům je smysluplné a přináší štěstí-moc dobře to známR^V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji paní, Libuško za hezký komentářV

0 0
možnosti

VDani, těším se na další zpravodajství z Tvého "pera", jakmile budeš mít čas na sepsání a focení nadílkyR^

Přeju hodně zdraví všem vám doma :-)

1 0
možnosti
Foto

Janííííí, děkujíííí V

0 0
možnosti

No ano, jste správná "psí máma", nebo spíš kámoška, Dano!:-))

Přeji Vám ať jde vše hladce, a můžete se radovat z těch malých psích klubíček, co Vám Bee "nadělí"!

A těším se na Vaše vyprávění o nich, a na fotky:-)))

Tak hodně štěstí vám oběma!

2 0
možnosti
Foto

Určitě se ráda podělím, jsem už taková, když mám radost, tak to musím vykřičet do světa a stejně to mám i s bolestíV

1 0
možnosti
Foto

Danko, plníš si krásný sen a já moc dobře vím, jak moc tě naplňuje. Přeji mnoho zdaru a určitě to "nadělení" pak navštívím;-)R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik