Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chudáci "moráci" (asi krocani?).;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano krocani, ale dožili se vysokého věku nebo pan domácí, je jistě choval dlouho;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Dani, krásně jsem se zasmál, díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a jsem ráda, že pobaviloR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásné povídání a ta libozvučná valašština! R^Omlouvám se za neznalost, co jsou to "moráci"? Tipuji něco jako králíci - no možná, že jsem úplně vedle.;-D

Přeju hezký den.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Moráci jsou krůty, králíci jsou zase micáci;-D

0 0
možnosti
Foto

Danko, fajn vzpomínání. Ti moráci a taťka řidič, nemá chybu. Ale na motorce jsem se s ním něco najezdila.;-D

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že mě nikdy nesvezl, když ji měl byly jsme malé. Ale pamatuju si na ni. R^

1 0
možnosti
Foto

Já nevím, byl ten běh přespolní nebo přímo polní???

(a jste první, od koho slyším, že někdo měl auto bez řidičáku. to je mi záhada.)

2 0
možnosti
Foto

Tak aspoň v něčem jsme první, no je to divné, ale bylo to tak. ;-D Když se někde jelo chtěla jsem jet naším, tak ne musela jsem jejich kocábkou, byli pyšní, že ho mají.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik