Diskuse

Psíma očima

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dano, to je krásně "psovsky":-D napsané!

No, jo - to je jak u nás! Jde nám ta psí výchova dobře - hezky je posloucháme!:-))))

0 0
možnosti
Foto

R^ A jak jinak dvounožcům jasně sdělit, co nastávající matka potřebuje.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

R^Dobře jsi, udělala, Bee, pořádná strava je v těhotenství základ, to ví i starej kocour jako já. A držím Ti všechny drápky:-)

1 0
možnosti
Foto

Že jo a paničky zjistily, že vlastně oběd nepotřebují ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to je krásný psí život, když je v něm člověčí láska!VR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Však ony mi tu lásku vrací.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, jsou to krásný starosti i radosti. Buďme za ně vděčníR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. A je to tak velké radosti a zároveň i starosti. V

1 0
možnosti
Foto

;-)R^VJen jsem zvědavá, kde budu spát já, když Bee spí na mém místě;-D

1 0
možnosti
JS

VDani, přeju hodně zábavy s budoucími šlechtičnami a šlechtici a hlavně ať jste všichni zdrávi R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, snad to obě zvládnem. Jde především o to zdraví a také budem potřebovat i trochu štěstí.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik