Diskuse

Já vím svoje

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

Danuš jako vždy super. :-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Moc dobře ti rozumím, však víšR^V

1 0
možnosti
Foto

Ano vím, stejně jako ty však jsi byla moje vrba, když se ten příběh s Dafy odehrál....V

1 0
možnosti
Foto

Nic není, Dano, náhoda...

1 0
možnosti
Foto

Já vím, všechno co se děje má svůj důvod je to osud.

1 0
možnosti
HM

Danuško mám to naprosto stejně jako Vy, popsala jste to skvěle, já bych to tak slovy říct neuměla.. Kolem mě ještě řádí poltergeist, ale to je zas ó něčem jiném

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, ono je těžké o takových věcech mluvit. Napsat o tom je lehčí a někdy se člověk potřebuje svěřit, protože některé věci jsou až děsivé.V

0 0
možnosti

Dáno, jak se říká, a už jsem to nedávno psala, je něco mezi nebem a zemí...

A zvlášť u citlivých lidí.

Myslím, že je dobře, že přesně nevíme co, jen tušíme.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, no člověk je trvir zvědavý, takže se snaží tomu přijít na kloub. Někdy je ovšem líp, nechat to plynout , tak jak to jde. Já si jsem jista, že moji andělé strážní fungují velmi spolehlivě. A že mají kolikrát práce se mnou ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Dani, tyhle veci nejdou dokazat, ale ani to nepotrebuji, protoze clovek proste vi. Nemam to tak caste, jen parkrat za zivot, je to proste kus byti, o kterem nic nevime, ale ktere existuje:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano souhlasím, nevíme jenom tušíme a máme svoje představy jak to asi funguje. V

1 0
možnosti
Foto

R^To znám...;-) Umět si to všechno přebrat, bylo by to lepší.

1 0
možnosti
JS

;-)R^

Ber to jako sms. Buď si ji přečteš a nebo ne.

V každém případě nemusíš Dani znát způsob, jak se sms do mobilu dostane, hlavně že k ní máš přístup. Tak to dělám už hodně dlouho. Nevím jak některé věci vím, zkrátka se mi "zjeví" :-)

3 0
možnosti
Foto

Moc hezky jsi to popsala a já ty sms, čtu velmi často. Umí to i obě moje dcery. Stačí vnímat.R^

1 0
možnosti
Foto

Jsou věci, který nelze vysvětlit, ale dějí se (občas). R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Někdy se ani nesnažím si to vysvětlit prostě se to děje.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik