Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za nakouknutí, krásVný den přeju

1 0
možnosti
Foto

Danko, nádhera R^V...a s tím Martinem, to prostě nevymyslíš;-D

1 0
možnosti
Foto

To ne, sranda musí být.;-D

0 0
možnosti
Foto

Nádhera! Tak ať vám to osmičetné štěstí hezky kvete.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkují moc a krásný den přeju V

1 0
možnosti
Foto

Plná bedna štěstíV

0 0
možnosti
AK

Tak to uzavřem ;-D Renča ma osmercata a na Nově to jestě nebylo 8-o;-)

Moc gratuluji k mimcum a Bee hodně mlicka a všem hlavně moc zdravíckaV

3 0
možnosti
Foto

Ali;-D, honem tam musím zavolat ,, budeme na Primě" R^

0 0
možnosti

No, Dano, to je nádhera!:-))) Jste holky šikovný obě! A ty miminka jsou moc pěkná:-))))

A já si zrovna včera vzpomněla, že "Dana už by měla psát o štěňátkách!":-)))))))

To je odhad naslepo, co?:-D:-D

Tak ať pěkně rostou, a máte z nich radost! Hodně štěstí!:-))

1 0
možnosti
JS

VR^:-)

Násobná radost po chvílích obav je úžasná odměna, Dani R^

1 0
možnosti
Foto

R^Veliká gratulace k tomu krásnému nadělení. Tak ať jsou všichni zdraví, Dani:-)V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, jsem natěšená. Štěňátka se mají čile k světu a maminka se o ně hezký stará.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik