Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná radost a teplo u srdíčka;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Tihle roztomilí prckové dokážou rozehnat podzimní splíny. ;-) Mějte se krásně tam u Vás, podzim může být i pěkný.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Olinka má pravdu, Dani. Piště víc, je to moc krásné.:-)

3 0
možnosti

Dano, tak jsem se dočkala!:-))

Vy máte ale krásně barevný podzim!

Jedno "dítě" hezčí než druhé.

Tak ať si spolu užíváte krásné dny!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, už jsem něco o štěńnátkách psala.;-) Děkuji za pochvalu a přečtení.V

1 0
možnosti

Nádhera , to je relax, já mám jednoho puberťáka a nestihám taky a to jsem s nim celý den, ale jsem zdravej a hubnu;-)

1 0
možnosti
Foto

Starají se o naši dobrou kondici.V

0 0
možnosti

Vzlatí svatí včetně Tebe, DaniVR^

Děkuju :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik