Diskuse

Něžná rána

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J18a18r40a 11R74a74n19k

14. 10. 2017 5:49

Vto je nadilka, pristihla jsem se, ze sislamR^R^

1 0
možnosti
Foto

Já na ně také šišlam a oni kroutí hlavičkami co blbnutí.V

0 0
možnosti

Teda! to jsou úúúžasní plyšáci!:-)))

To je opravdová kupa radosti.

Dano, díky za další zprávu, jak se mají čile k světu (a krásné fotky).

Ať jste brzo fit!:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, už se cítím výborně. Hezký den MarieV

2 0
možnosti
Foto

Danko, nádherná radost i starost;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Jo spíš radost, moc mi pomáhají na psychiku jsou to zlatíčka.Dneska se mi ozvali z Ameriky z výcviku asistenčních psů, moje štěňata se jim líbí. Pro mě by to byla čest.VV

2 0
možnosti
Foto

R^Takoví plyšáci jsou jistě léčiví.;-) Ať je brzy dobře!

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, na mě působí. R^V

2 0
možnosti
Foto

To je nádhera! Jsou k sežrání V. Sedm batolat to musí dát zabrat.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Ona mně maminka Bee hodně pomáhá.:-) Děkuji

2 0
možnosti
Foto

J41a54n 83P66r17a78ž56á60k

12. 10. 2017 17:12

R^Krasna delba pece, Dani. Tak hlavne, at Vas zdravicko nezlobi.:-)

3 0
možnosti
Foto

Jo snad budu ok, ještě čekám na výsledky, věřím ,že to je vše ok. Děkuji za reakci hezký večer HonzoR^;-D

2 0
možnosti

Úžasný - všechno psí i Tvé R^V

Děkuju za reportáž :-)

4 0
možnosti
Foto

Já děkuji za hezkou reaci a zastavení u mého bloguV

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS