Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Chlap nebo pes, na kus dobrého žvance se dají utáhnout oba ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tak jasně, jídlo je jídlo;-D

0 0
možnosti

No, Dano, a je to. Já dneska nějak naměkko...tak už mám zamlženo:-D:-D

Napsala bych to úplně stejně. Minulou neděli se stavil u nás soused. Dokud seděl, pil kávu, tak s Edou kámoši.

Ale když odcházel, podal mi ruku...a to si tedy dovolil dost!:-))) Sahat na mě rozhodně nikdo nebude. Ani manžel!:-))))

Hezký blog, moc!

2 0
možnosti
Foto

;-D Marie děkuji za milý komentář, hezký večerV

1 0
možnosti

R^ přítel bez podmínek, krásné, Dani a dík za sdílení (se)V

1 0
možnosti
Foto

Jani, ty nezklameš děkujiV

1 0
možnosti
Foto

J74a41n 61P17r20a93ž20á27k

12. 11. 2017 14:28

Krasne Dani, takhle nejak to mam s kockamaVR^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Super Honzo, jen nevím s dvounohými nebo čtyřnohými R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik