Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Jsou krásní, jako plyšoví. To pisklavě chrochtavé prasátko je u nás také oblíbené. Pokud na něj omylem nešlápnu:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc ano pískací jedou hlavně, když si jich člověk nevšímá ;-D

1 0
možnosti
Foto

Slovo "lásenky" se mi moc líbí.Užívejte legraci s těmi "čertíky", dokud jsou takhle maličcí a roztomilí k sežrání.R^V

2 0
možnosti
Foto

Lásenky jsou všichni moji blízcí včetně, zvířat. Jsem už taková. Děkuji za hezkou reakci V

1 0
možnosti
Foto

R^barvou srsti připomínají spíš čertíky-ale mají krásný kukuč jako andílciR^:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D No umí i zlobit, třeba dneska stěhovala jsem jim bydlení. Táhla těžkou matraci, si říkám to není možné jak ztěžkla mrknu za sebe a na matraci se veze Astin.:-)

0 0
možnosti
Foto

J18a15n 44P30r94a58ž67á72k

27. 11. 2017 17:18

VR^Krasne od srdce napsane, Dani:-)

2 0
možnosti
Foto

Zítra po 14 budou na místě, uleví se mi.....

1 0
možnosti

Dano, to je tak krásně napsaný, že jsem to úplně prožila:-))

Kdo by těm plyšákům odolal? Těm je každá lumpačina odpuštěna předem!

Díky za pohlazení na duši!

2 0
možnosti
Foto

Maruško na vaše krásné reakce se vždycky těším, jste stejná jako já.V

0 0
možnosti

VR^ VŠmoulové jako z pohádky, Dani!

2 0
možnosti
Foto

Ano Jani a moc děkuji za přečtení.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik