Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Danko, jsem na tebe hrdá, že jsi přispěla k tak významnému úkolu. Čtyřnohým pomocníkům jsi vštěpovala velkou lásku ze svého srdce a to není málo. Díky!VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, nejsou tam psi jen ode mne, ale Češi už mají dobré jméno a to je superR^

1 0
možnosti

Dano, myslím, že i u nás se cvičí asistenční psi pro děti s autismem.

Tak ať se ti vaši pejskové brzo "zabydlí":-)

Díky za blog!

2 0
možnosti
Foto

Tuším, že Helppes a asi i mnohé jiné organizace u nás pomáhají s výcvikem asistenčních psů. Psi jsou geniální stvoření, umí toho více, než si dokážeme představit, ale to nepochybně víte, lépe než já, Danko.VR^

3 0
možnosti
Foto

Ano už jsem to zjistila.Helpes také cvičí psy pro autisty, to mě těší moc. Jenom se o takových věcech málo píše. Hezký vecerV

3 0
možnosti
Foto

R^Krásné a od srdce. Jsem rád, že jste o tom napsala, Dani:-)V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeju si abych mohla brzo napsat více.Verim že to ti malí Češi zvládnout. Stejně je to sranda. Původ mají ve Francii, narodili se v Čechách, tátu mají že Španělska a budou žít v USA... Takže vlastně jsou světoví;-D

2 0
možnosti
PK

No svého pejsana to asi nenaučím, ale na druhou stranu je to on , kdo se stará o zdraví starýho dědka a ten prožívá na stará kolena ty nej léta.

1 0
možnosti
Foto

Jasně, to co potřebujete on umí a zvládá mějte spolu nádherný a dlouhý životV

0 0
možnosti
JS

JO!!!R^R^R^V

Všechno zapadá, všechno je na svém místě i díky Tobě VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani, dopátrala jsem se, že i u nás se zabývají výcvikem asistentů je to všechno super.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik