Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je krásný Freddie-Ferdík;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Počkej až ho uvidíš na živoV

0 0
možnosti
Foto

A ještě bude kusanec ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jé...mainka. Jsou úžasné. To je ale čert :-)))

1 0
možnosti
Foto

Dceřin splněný sen, je to čertíkR^

1 0
možnosti
JS

VR^;-D

Pěkný kus chlapa, Dani :-)

1 0
možnosti
Foto

Je to kocour dcery, splnila si sen.

1 0
možnosti
IL

Miluju : mainaky, protoze jsou krasne ukecani.R^

2 0
možnosti
Foto

No já ho ještě neslyšela, ale prý se umí ozvat. V

0 0
možnosti
Foto

R^Tož vítejte v klubu maiňáků ;-D Teď to teprve začne. Kocourek se zdá být hodně zvídavý podobně jako náš Santík. Bude to legrace. Např. můj poslední fotoblog Naše velké přání:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, určitě se mrknu. No třeba se jednou podaří lepší fotky, jenže on je furt v pohybu. A umazlený je stejně jako psí holky.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Dani, ten je nádherný. Je to mrňousek, ale počkejte, až vyroste. Santík už má šest kilo a pořád ještě roste. Tak ať se mu u vás líbí:-)

2 0
možnosti
Foto

No Fredi má už ted ́ 5 kilo, má 8 měsíců, ale jeho táta má 10kg. A Fredík je kastrovaný může mít i více prý rostou do 3 let. Je to velké kotátkoV

3 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik