Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásní chlupáči. Ale česat bych je nechtěla. :-)

1 0
možnosti
Foto

V létě je to relax, mám venku stůl na česání, dám si vínečko. .V zimě hůř. Teď při stěňátkách jsem to nezvládla.Nerada, ale musela jsem maminku ostříhat.:-(

1 0
možnosti
Foto

nádhera-hlavně ta fotka jak žadoní o piškotek-ta je prostě suprováR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásnou reakci V

0 0
možnosti
Foto

No dneska jsem ji nedopla obojek co měla předevčírem;-D

0 0
možnosti
Foto

Moc šikovní, je vidět, jaké mají páníčky;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

S briardy se nikdo nenudí a těch lotrovin co vymyslí.V

0 0
možnosti
PK

Tak at te taky panička nezapomene v létě naučit plavat,ale to ty budeš umět již asi od narození.....konečně správný blog, připomnělo mi to,že se mám pejsanovi občas kouknout pod ocasek, ouška prý moc nedělat říkala pani veterinářka....R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Do oušek jenom nahlížím, má je klopené. No měla jsem briardici a ta plavat neuměla, manžel ji to učil a dosáhli jsme toho, že aspon splývala na hladině. Přitom vodu milovala. Moc děkuji za pochvalu.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Dani, ta je prostě nádherná:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, je to povedné štěně, kontaktní no mám z ní radost. V

1 0
možnosti
JS

R^VJe jí kus! A jako bonus nehynoucí láska k Tobě, DaniR^

2 0
možnosti
Foto

No není to žádné tintítko, je moc hezky stavěná. DěkujiV

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS