Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, za nasýsnutí, hezký den přejiV

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné. Kéž by mezi námi bylo co nejvíc takových lidí, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji za krásnou reakci R^V

1 0
možnosti
PK

Opět nádhera.R^R^R^ My chodíme s pejsanem za koníčkami asi 3 km od nás. Jsou tam vždy ve výběhu dvě kobylky,majitel mi dovolil je krmit a tak plná kapsa tvrdého pečiva a pak bud mrkev,nebo jablka. Pro pejsana je to ,,očistec" bo se jich bojí a když několikrát poskočí a rozběhnou se nás přivítat, tak definitivně odmíta k ním se jen přiblížit a tak 50 metrů je vzdálenost kde přečká mé krmení a mazlení. Někdy tam je jiný koník,který není v ohradě ale chodí volně,je to absolutní flegmatik,který si nás vůbec nevšimne a jsme i metr od něj,jen pejsan ho stále střeží.

Krásný večer a hodně dalších článků o zvířátkách,která tak milujeme.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí a milou reakci. Koně jsou nádherné bytosti, ovšem poznají můj respekt k nim, možná mi Lucka pomůže překonat tuto slabost, zrovna má dvě mladé kobylky nezkažené a důvěřívé. Půjdu se seznamovat. VR^

0 0
možnosti
Foto

Tomu koníkovi závidím - taky bych brala třičtvrtě roku "wellness" a pročistit si hlavu.R^:-)

P. S.: Ano je to dar, když to vycítí i ta němá tvář.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zažila jsem pětiletou šikanu na pracovišti byla jsem na tom jako ti koníci. Ted ́ přišla Lucka pro mně odměna.....ale pomáháme si navzájem....

0 0
možnosti
Foto

Dani, jste tam kouzelnice :-) R^

1 0
možnosti
Foto

To ne, ale jak napsala jedna žena z branže: ,, tuto práci nemůže dělat nikdo normální" ;-D

2 0
možnosti
JS

Vjste úžasný, holky "zvířecí"R^

1 0
možnosti
Foto

Jani a ty jsi také super baba, myslím ,že by ses do naší party hodila, krásný večer vinšujuV

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dta kráva na toho sněhuláka čučí jak kráva-a asi si říká, ty krávo, co to je?:-)

povedená fotka to chtělo postřeh a štěstí, něco takového zachytitR^

1 0
možnosti
Foto

Tak, bylo to rychlé, zatím co já zápasila s mladou dojnicí. Kolega místo toho, aby mi pomohl si hrál s "koulema" venku. Donesl tohoto sněhuláčka, ono člověk si tu práci něčím zpříjemnit musí;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik