Diskuse

Uprchlík

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J29a32n41a 64M47a13j66o45v65á

15. 1. 2018 16:43

Povídání je to moc pěkné a vaše mimi je nepochybně lump. Ale... jak to děláš, že jsi kočka i balená v igelitu??

1 0
možnosti
Foto

Oooo děkuji moc, hned se mi zvedlo sebevědomí. Napadá mně, že možná proto, že prácě přes ten igelit není nic moc vidět;-D

0 0
možnosti
Foto

R^hlavně že neprchla daleko-jinak na prohýřené noci kdy jsem šla z tancovačky rovnou do práce taky už jen vzpomínám;-)

1 0
možnosti
Foto

Většině telat trvá několik hodin, než se postaví a toto štístko, se rovnou pustí na špacír;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Se chtěla projít, no!:-)

1 0
možnosti
Foto

Spíš zjistit jestli tety nemají lepší mlíčko.;-D

1 0
možnosti

...prý se príma proběhla a zítra opáčko;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jen to ne, ale nebylo to poprvé, překvapivé bylo, že tak brzo po porodu už běhalo Ale den předtím nám uteklo, 8 větších telatek ze školky. To bylo rodeo.;-D

0 0
možnosti

Poprvé jsem dnes viděla anděla v igelitu, Dani VR^VR^

1 0
možnosti
Foto

Tak, to jsi mě Jani pobavila;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je něco, Dani. Snad si mamka malou příště líp ohlídá:-)

2 0
možnosti
Foto

;-DDekuji za milou reakci R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik