Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to by se u nás nestalo. Zrovna včera jsem zavřela Edu v ložnici. Myslím, že tam byl skoro hodinu. A nic. Stojí jak truhla za dveřmi, a je ticho (já myslela, že leží na některém svém pelíšku). Nevím jak to dělá, ale v té pidiložnici si někdy nevšimnu, že je tam se mnou:-)

Hlavně, Dano, že už jste fit a Magda taky;-D Na mě naopak včera něco rýmovatého skočilo:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci. No však Any je také věčně, někde přivřená. Je mi pořád v patách. V

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dkarma za veselé povídání-ikdyž v tu chvíli to možná bylo spíš k naštvání-tak hlavně ať je horečka pryč

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, ano horečka je pryč a už je mi skoro dobře.V

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné, hlavně, že už jsou viry pryč. Takhle jsme jednou taky omylem zavřeli Damiána do postele, dost dlouho v klidu spal a chtěl ven, až když jsme si šli lehnout.:-)

1 0
možnosti
Foto

No musela využít chvilky, kdy jsem byla vařit tu kávu. Ona vůbec do ložnice málo chodí a najednou vleze do postele, fakt jsem myslela, že mi hrabe.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, zvířátka jsou léčivá víc jak zázračné koktejly z reklam, za které bych vraždila. Můj plyšák třeba pozná, kdy to ještě dám a dokáže mě vyhodit z pelechu a kdy to nedám a to si lehne vedle a zahřívá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Magda, mě určitě chtěla pobavit. Teda povedlo si ji zvýšit mi tlak. To bylo fajn přestala se mi točit hlava.Dekuji za milý komentářV

1 0
možnosti
Foto

Přeji brzké uzdravení. Jo chřipka je potvora. Ještě že máte doma parťáky, kteří se přitulí bacil/ nebacil.

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Trošku se o ně bojím. Angínu dostat můžou, chřipku snad ne. Děkuji za nakouknuti.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik