Diskuse

Talisman Viki

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

se tu culím, jak dement...karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc a přeji krásný denV

0 0
možnosti
Foto

Pamatuju si na něho dobře. Ale zdržoval se komentářů, když jsem byla u vás. Kdoví, co bych se na sebe dozvěděla;-DR^V

1 0
možnosti
Foto

Měla jsem nahrávky, chtěla jsem nějakou tady dát, jenže fleška nejde spustit. Škoda. Ale vzpomínky na toho modrého komika zůstanou.V

1 0
možnosti

Dano, tak to byl taky spíš rodinný příslušník než jen mazlík:-))) Život s dalším živým tvorem, pokud se mu člověk věnuje, je fakt radost.

Moc hezké povídání. Dík!

1 0
možnosti
Foto

Vlastně odešel až už byly holky dospělé. Žádná andulka nebyla, tak naším srdcem blízká. Vzpomíná na něho celá rodina, mamka ho hlídala a potom nám ho nechtěla dát zpátky. ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^My jsme měli modrýho Honzíka. Bylo to naše vůbec první zvíře...

1 0
možnosti
Foto

Moje první zvíře bylo morčátko Bublina. A potom právě andulky a rybičky. R^V

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný tvor. Po dědově odchodu jste udělali to nejlepší, co jste mohli a mrzí mě, že už s vámi Viki neníV

1 0
možnosti
Foto

Vilkinek už tu neni, pár let, tak to není, bolestivé.Byla s ním sranda a opravdu člen rodiny.V

1 0
možnosti
Foto

R^když odejde člen rodiny, je to vždy smutné:-/

1 0
možnosti
Foto

Ano a každý se s tím vyrovná po svém. Nám tenkrát, ten malý opeřenec pomohl.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik