Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Paráda. Mě nebaví se s tím matlat, stejně to nikdo nechce, tak to jistí buchty z jedné mísy na plech.;-)

1 0
možnosti
Foto

No mně to pečení nebaví, ale ochutnávka to ano. :-)

1 0
možnosti
Foto

H15a58n17a 37V77l35k55o26v37á

16. 3. 2018 19:03

No, on i ten bůček může být "jako dort";-)

Ale pravda, při těch fotkách a mých rukách tak úplně nechápu. Američané dokonce o těchto ženách - co pečou tyhle dorty- natočili seriál - každý dort měl svůj díl.

Ty z Vašeho článku by si to taky zasloužilyR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář. Neteř by si to zasloužila, peče je po nocích má tři malé děti, ale peče jen pro rodinu a známé. O popularitu nestojí, přesto si myslím, že jsou to mistrovská díla. A takové zvlášť já ocením.V

0 0
možnosti
Foto

Krása! To můj dortík je taky chutný, ale povrch šlechtí pouze lentilky;-DJo a dík za doučování na dálku:-PR^V

1 0
možnosti
Foto

Nemáš za co, však ses o mně starala, když jsem byla batole, tak aspoň trošku jsem to mohla vrátit

1 0
možnosti
Foto

R^Dani, paráda, rád bych si od Tebe nechal něco upéct:-P

1 0
možnosti
Foto

Teda.. já dorty moc nejím, tyhle ale vypadají fakt skvěle! :-)

1 0
možnosti
Foto

No a výborně, chutnají aspoń, že můžu ochutnávat, když neumím péct. Děkuji za komentář.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik