Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji i briardi dáma, Bee .V

0 0
možnosti

Dano, když někdy čtu neveselé zprávy o dětech, které nemají rodinné zázemí říkám, že komu se člověk narodí, si nevybere.

Ale Vašim dcerám se to tedy povedlo náramně!R^ Tak ať máte společně hodně radosti!:-)

2 0
možnosti
Foto

Marie, děkuji za milý komentář. Starší dcera je vážně, nevyléčitelně nemocná, ta bohužel ta tuto krásnou chvíli nezažije. A o to víc si asi člověk uvědomí, jaké máme štěstí, že holky máme.V

1 0
možnosti
Foto

a držím palce na tu nominaci -dala jsem vám hlas tak snad to vyjdeR^

1 0
možnosti
Foto

Vy jste zlatá moc děkuji. A já zase držím palce vám.A hlas posílám také.R^V

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu-mít dítě je dar-navzdory všem problémům, ty krásné věci převažujíR^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je krasne, Dani. A ted uz drzim palce na tu bakalarkuV

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji Honzo, krásné VelikonoceV

1 0
možnosti
Foto

Děti umí člověku připravit spoustu napínavých i úsměvných momentů. Ještě že je máme.R^V

Hezké Velikonoce Vám přeju, Danko.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli vám, také pohodové svátky. Tak bez dětí, by ten život za moc nestál. Proto si vážím, že je mám. Není každému dopřáno.V

0 0
možnosti
Foto

Ty mi dáváš, krása a dojetí se střídají. ;-)Jsem ráda, že je Renča po vás obou, protože jste oba dobří lidé.R^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik