Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje matka mi hodila do kamen medvěda Michajla. Nikdy jsem jí to nezapoměla.

2 0
možnosti

Vlastně se ten medvěd jmenoval Míťa. Michajla měla ségra a toho bába nespálila i když se taky sypal.

1 0
možnosti
Foto

Danko, to je krásný vyznání;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Jituš děkuji, však mně znáš to jsem celá já. A mám pocit, že mám někde na půdě schované svoje medvídky, jmenovali se Ivan a Petr. Hezký den přeji.V

1 0
možnosti
Foto

Z velkoměst je pohled na obyčejný život fakt občas "prčovní"...

1 0
možnosti
Foto

No líp bych to nevyjádřila, Jani u mne máš R^V

0 0
možnosti
Foto

R^Taky jsem nechtěla nové auto, abych nebrečela kvůli škrábancům. Nelibě jsem nesla šrámy na prvním mobilu i noťasu, jak by to asi mohlo dopadnout s autem...?;-)

1 0
možnosti
Foto

A zákon schválnosti funguje, i když jsem stařenku nikde netýsla. Nové bych určitě někde odřela, nebo pokrčila. Děkuji za reakci Klárko.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Dani, obavam se, ze tady nejde ani tak o ovzdusi, ale o to, aby se auta prodavala. Automobilova lobby a politika, no proste je to hnus, velebnosti:-(

2 0
možnosti
Foto

Ano je mi to jasné. Něco jsem o tom četla, článek v kterém bylo popsáno o čem to je. Chtěla jsem to napsat trochu jinak, nebo člověk by se z toho po....Honzo děkuji za komentář.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik