Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-DJeště, že si nebarvily vlasy tou přesnídávkou!;-)

1 0
možnosti
Foto

No hlavně, že ji na mne vymámila tu přesnídávku. Měla jsem ji pro mamku. Děkuji za nakouknuti Klárko.

1 0
možnosti

Dano, tyhle blbiny, co se člověku obcas podaří, dělají život pestřejší. A taky někdy pomůžou "zachránit" napnutou atmosféru. Mám ty situace ráda, i když v momentě kdy se stanou, to člověk vidí jinak.

Díky za pobavení!:-))

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Marie za zastavení. A je to pravda první okamžik si člověk řekne, to se mi povedlo. A potom je čemu se smát.

1 0
možnosti
Foto

R^Dani, člověka hned potěší, když zjistí, že takové drobné životní skopičiny nedělá jenom on sám:-)

2 0
možnosti
Foto

No holt nejsme neomylní a dokonalí a také chybami se člověk učí;-D Hezký podvečer Honzo

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ Zas vím něco nového. Ale tu fotku si už skoro nepamatuju. (co jsem fotila)

1 0
možnosti
Foto

Tu fotku jsi fotila , když jste tu byli na moji 50 sátku. Kousek ji chybí. A ten příběh je čerstvý, furt se něco děje. Hezký sváteční denV

1 0
možnosti
Foto

Dani, teď jsem se tedy báječně (já vím, je to trošku škodolibé) pobavila. To je jak u nás doma :-)))

V sobotu jsem odpoledne usnula a když jsem se probrala, byl už Mladej pryč. Měl nějaké sportovní něco zakonečné hospůdkou. Fajn, přijde na chvilku na jiné myšlenky, maturant. Ptám se jeho táty, kdy odešel a ten mi nevzrušeně řekl, že se ani nerozloučil. No, nepřišlo mi to divné, život s ajťáky je dobrodružný a oni jsou dva...

O tři hodiny později Mladej píše na naše mobily. Ne, že se má dobře, ale že usnul v pokoji a spí. Celou dobu byl doma... a tak je to (cokoliv, nejvíc moje zapomínání věcí) pořád. Jenže mne to nenaskočí do hlavy, abych to napsala. Tak dík.

1 0
možnosti
Foto

Také dobré. Jasnė v každé rodině se občas něco nepovede. Těším se že, něco napíšete. Děkuji za milou reakci a příběh.

0 0
možnosti
Foto

R^nuda vám teda opravdu nehrozí;-D

1 0
možnosti
Foto

Kolikrát se bojím, dalšího dne. Ale život Berem s humorem, nebo toho zlého je více. Děkuji za zastavení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik