Diskuse

Calimero

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tak to bývá, čím více se někdy snažíme, tím je výsledek mizernější a ten kdo něco zkusí jen tak je králem. Ať se kuřátka mají k světu .:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, za přečtení..Hezkou sobotuR^

0 0
možnosti
Foto

R^Na kuřátko Kalimero vzpomínám-odmítala jsem po určitý čas jíst kuřata:-)

1 0
možnosti
Foto

Už je to hrozně dávno, co ho dávali. Dneska jsem hledala informace a dozvěděla se, že to je film s Japonska. :-) Děkuji za nákuk.

0 0
možnosti
Foto

R^To je krása, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji Honzo za milý komtář.R^

1 0
možnosti

Dano, tak to někdy chodí. Čím víc se člověk s něčím piplá, to nedopadne tak, jako když to někdo střelí od boku!:-)))

Pěkný kuřecí blog!:-D

1 0
možnosti
Foto

To ano, jsem zvědavá jak budou vypadat až vyrostou;-D

1 0
možnosti
VF

Můj děda byl tak trochu tyran. Jakmile začaly slepice kvokat, postavil je do lavóra s vodou. Nemohly se posadit, kvokání je přešlo. Kuřátka jsme koupili ve slepičárně až se jim začaly objevovat na křidélkách peříčka. Naše doma odchovaná měla přes veškerou péči vysokou úmrtnost.:-)

1 0
možnosti
Foto

Aj tak se dá, děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik