Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Větvičkovi s jeho nářečo články roste nebezečná konkurence R^

Ale je to krása vědět, že se jinde u nás mluví taky jinak ...V

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, určitě nechci Větvičkovi konkurovat. Tady to nářečí je mi bližší než spisovná čeština. Mám radost, že se můj blog líbíR^V

1 0
možnosti

Danina člověčina a psovina je bezva!

A tâáá šikovná, když jste ten mobil tak rychle našla!:-D

A znáte: co tady móňáš?:-))) Používala moje tchýně (Bučovice)

2 0
možnosti
Foto

Pěkný vzpomínky! Jo a valaština je taky moc hezká.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, děkuji moc. Vždycky je to sázka do loterie. Ale moji blízcí, to milují. Krásný večer a moc děkuji za milou reakci.VR^

1 0
možnosti
Foto

Ano Klárko normálka. Jsem ráda, že jsem tě poznala.VVV

1 0
možnosti
Foto

R^ S tím mobilem jste mě fakt rozesmála, hned jsem to převyprávěla dceři a řehtaly jsme se obě;-D;-D.

Jednou známá hledala mobil po bytě, tak se prozvonila z pevné linky. Když začal zvonit, spěchala ho najít po zvuku - vždyť jí přece někdo volá!! Samozřejmě ho zvedla: ,,Prosím?";-D

1 0
možnosti
Foto

To nemá chybu. Děkuji moc za reakci.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

To oni čtou velmi rádi.;-D

0 0
možnosti
Foto

I14v55a12n 25M41a16r24e53k

10. 6. 2018 13:51

Ty dvě fotky jsou celkem ucházející p. Adámkováí, ale kristepane jakým jazykem to vlastně píšete ? 8-o8-o8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik