Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tobě, Danko i RalphiemuR^R^. Ať se mu daří za velkou louží a dělá čest svý člověčí mámě na Moravě.VV

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, už pomáhá i Maddie. Jenom Moses je ještě ve výcviku. Ale s rodinou o Ralpiho jsem nejvíce v kontaktu;-)

1 0
možnosti
DV

D86a87v35i41d 50V47l89k

20. 8. 2018 15:04

Moc hezký příběh a díky za to, že děláš svět lepším:-)V

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, určitě ještě něco napíšu. Moc mě zajímá jak dokáže takový pes pomoci. Funguje to tak, že autista dokáže komunikovat přes psa s rodiči.....:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Dani, asi nezmýlím, že tím chovatelem jsi Ty:-) Takže velký dík Tobě a všem, kteří takové psy připravují a poskytují lidem, kterým dokážou tolik pomáhat:-)V

3 0
možnosti
Foto

Honzo děkuji moc. No nechci aby to byla jako reklama, ale osudy těch rodin a vůbec všechno mě dojalo. Navíc všude samé negativní zprávy je třeba trochu slunce do života. R^

2 0
možnosti
JS

Danko, super reportáž! Díky za tu zprávu i za to, jakou energii jsi do toho všeho osobně vložila! :)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Jani vážím si toho. A věř, že jsem uronila spoustu slzí dojetím, když mi ty rodiny píšou. Jsem šťastná, že to všechno se mnou sdílí. Strašně moc to pro mne znamená.

3 0
možnosti
Foto

Velký dík a uznání za tak záslužnou činnostR^V;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS