Diskuse

Toulání

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Ten pes má snad nad hlavou svatozář?;-D;-D

0 0
možnosti

Jo, jo...krásný to tam, Dano, máte. A ještě se toulat s kámoši. Úžasné!

Oki má pěknou boudičku!:-D:-D:-D

To se mu to spí! (jako náš Eda)

1 0
možnosti
Foto

No to oni umí a mám pocit, že čím menší pes tím větší prostor zabere v posteli. Bee ta se stočí, ale Any svými pěti kily se natáhne napříč celou postelí

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný kraj, ale pes v posteli všechny dojmy z krajiny převálcuje. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Fotky jsou amatérské jenom mobilní, fotoaparát je pokažený, přesto jsem tu krásu musela nafotit. No Oki to je jeho večerní rituál. Zalehne místo v posteli pánečkovi a čeká na to, jak se bude na oko zlobit. Jak malé dítě.;-D

0 0
možnosti
Foto

Pejsek v bahně, to už jsem někdy viděla.;-D (Kdyby jen v bahně, zejména holky nám jdou do horších věcí.:-P)

1 0
možnosti
Foto

Ano to bohužel také. Bee chodí domů jak sušák na seno. A Any ta se stále voní. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tož pěkné je to na Valašsku. Krásné toulání!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

paní Danuško to je rozkošný blogR^karma palec a poděkování za tu potěchu :-) a chlupatým miláčkům virtuální pohlazení na dílkuV

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, vážím si toho. Holkám to vyřídím a možná podrbu i Okiho na "prdelce" to má rád. R^V

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem se stala součástí tvých toulek, aspoň na chvíli.;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Čekám co tu dáš ty a potom vložím ty co jsme se toulaly spolu. V

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný článek, Dani:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, jsem si říkala, jestli to bude někoho zajímat. Tak už jsem spokojená. ;-DR^

1 0
možnosti
JS

Parádní blog! Děkuju Ti za tu sdílenou krásu! :)

1 0
možnosti
Foto

Jani, moc a moc děkuji. Jupííí mě se krásně. R^

1 0
možnosti
LI

Krásný - celá naše země je nádherná, od východu na západ a od severu na jihR^

2 0
možnosti
Foto

To musím jen souhlasit, užívám si každý výlet po naši zemi. VR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 125
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 584x
Nikdy mě nenapadlo, jak bude těžké, o sobě něco napsat. Líp mi jde psát o zvířatech, zážitky s nimi. Ať už veselé nebo smutné. Určitě by byl život, bez  zvířat chudší. Aspoň ten můj. Psaní je můj oddych, funguje moc dobře. Stejně jako fotografování. 

Seznam rubrik