Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný briard a krásná Jitka;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Nádherná cestovatelská reportáž, fotky jsou skutečně půvabné, nikdy jsem tam nebyla a díky těmto fotkám jsem alespoň byla virtuálně účastna:-).

Zdravím Jitušku a těším se, co my všichni kvízově úspěšní vyhrajeme;-D!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář. No na cenu jsem nemyslela, tak aspoň V krásný víkend přeji.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavli, děkuji za nahlédnutí. Hezký večer.R^V

0 0
možnosti
Foto

Jejdanečky, zblízka mě nikdy nefoť!8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsi krásná s blízká nebo dálky. V

1 0
možnosti
Foto

krásné:-) obě holky moc zdravímR^

2 0
možnosti

Parádní kraj! Pěkné fotky! Hlavně ta poslední! :-))

Malá teta s velkým pivem si půjčila Okiho do svého blogu, a tím vyzradila, že jste byly spolu:-D

Opět milý blog! Díky, Dano!

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásnou reakci. Bylo to super toulání. Oki zapozoval jenom Jitušce, ale dál nejdevo, že jo zdržujeme.

1 0
možnosti

Toulání jedna báseň, ty naše stráně, hory, údolí, lesy...

A malá teta Jitka v přímém přenosu?;-) Zdravím Vás obě dvě z PošumavíR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí. Ano naše blogerka Jituška. V

1 0
možnosti
Foto

R^Holky, krásně jste se dneska potkaly v článcích:-)

1 0
možnosti
Foto

Víme o sobě, jenom jsem čekala abych neměla stejné fotečky.;-)R^Honzo díky za reakci.V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS